زوم‌اپ: ترکیب تصاویر و خلق عکس‌های متفاوت با Fused

یک‌شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
Fused اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفونی و iOS است که ترکیب تصاویر با یکدیگر و خلق عکس‌هایی زیبا و متفاوت را بر عهده دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

چندی پیش اپلیکیشنی برای ساخت عکس نوشته در ویندوزفون با نام FontCandy خدمت شما معرفی کردیم. Fused نیز اپلیکیشن دیگری از سوی سازندگان FontCandy است که البته این بار ارتباطی با نوشته‌ها ندارد و قصد کمک به شما در خلق آثاری هنری و چشم‌نواز را دارد. درواقع Fused از اپلیکیشن‌هایی به حساب می‌آید که نتایج به وجود آمده توسط آن به ذوق و حوصله‌ی کاربر بستگی دارد. شاید در اولین تجربه‌ی خود و محو کردن یک عکس روی عکس دیگری، نکته‌ی چندان جالبی برایتان وجود نداشته باشد، اما با صرف کمی وقت و سلیقه می‌توانید تصاویر بسیار زیبایی را به وجود بیاورید که بدون شک زیبایی و به خصوص تفاوت آن، چشم بسیاری از دوستانتان را خواهد گرفت.

fused2 36107

نحوه‌ی کار با Fused به این صورت است که ابتدا باید دو عکس مورد نظرتان را در آن فراخوانی کنید تا در ابتدا در صورت تمایل افکت‌هایی را روی آن‌ها اعمال کنید یا میزان کنتراست تصاویر را تغییر دهید. بعد از انجام مراحل آماده‌سازی، می‌توانید به تنظیم وضوح عکس‌ها و حذف بخش‌های ناخواسته از هر عکس بپردازید که در صورتی که از عکس‌های مناسب استفاده کنید و امر ترکیب را نیز با حوصله و سلیقه انجام دهید می‌توانید تصاویری خارق‌العاده را به وجود بیاورید. این عمل را می‌توانید برای ویدئوها نیز انجام دهید و نتیجه را در صورت تمایل، در شبکه‌های مختلف به اشتراک بگذارید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات