زوم‌اپ: نقشه‌ی متروی تهران برای آیفون با iStation

پنج‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
iStation اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید به نقشه‌ای کامل و گرافیکی از متروی تهران دسترسی داشته باشید تا در کوتاه ترین زمان، بتوانید مسیر مورد نظر خود را در مترو پیدا کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

مترو از جهات بسیاری نسبت به دیگر وسیله‌های نقلیه محبوب‌تر و به صرفه‌تر است؛ به طوری که بدون درگیر شدن در گرما و ترافیک خیابان‌ها، می‌تواند تنها با مبلغ بسیار اندکی شما را حتی به آن سر شهر ببرد. متروی تهران تا چندی پیش دارای سه خط جداگانه بود که نقاط مختلف استان تهران را به یکدیگر متصل می‌کرد و از آنجایی که چندی پیش خط چهارم نیز به آن اضافه شد، ممکن است برخی افراد در بخاطر سپردن مسیرها، ایستگاه‌ها و ... با مشکلات متعددی مواجه شوند. از همین رو داشتن یک نقشه‌ی دقیق، به روز و کامل در گوشی موبایل می‌تواند بهترین راه حل برای مدیریت مسیر مترو، و دور ماندن از اشتباهات سهوی در انتخاب مسیر‌ها باشد. iStation یکی از همین اپلیکیشن‌های کاربردی است که نقشه‌ای دقیق از خط‌های مختلف مترو، با تفکیک رنگ و نام هر ایستگاه را در اختیار دارندگان گوشی‌های آیفون قرار می‌دهد.

i station2 cb144

همانند دیگر اپلیکیشن‌های آیفون، این برنامه نیز از رابط کاربری بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار است و می‌توانید در محیطی شیک و گویا، به بخش‌های مختلف این برنامه دسترسی داشته باشید. پوشش تمامی خطوط مترو، پوشش تمامی خطوط BRT، معرفی امکانات ایستگاه‌ها، مشخص نمودن تقاطع خطوط مترو با یکدیگر برای تغییر مسیر و نمایش آدرس و مشخصات و امکانات هر ایستگاه مترو به صورت جداگانه از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات