استفاده ی همزمان از چند اکانت رسما به اینستاگرام اضافه شد

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
Instagram در جدیدترین بروزرسانی خود که تنها چند ساعت از انتشار آن می گذرد، امکان استفاده ی همزمان از چند اکانت را به طور رسمی به امکانات خود اضافه کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از اپلیکیشن هایی که این روزها ده‌ها نسخه‌ی شخصی‌سازی شده از آن را مشاهده می کنیم اینستاگرام است که در تمام آنها، دو موضوع یکسان است و خبر از کمبود چنین امکاناتی در نسخه ی اصلی اینستاگرام می دادند؛ دانلود تصاویر و ویدئوها و امکان استفاده ی همزمان از چند اکانت بدون ورود/خروج های مکرر، از جمله‌ی مهم ترین امکانات اضافه در نسخه ی های ویرایش شده بودند که جای خالی آن ها در نسخه ی اصلی اینستاگرام حس می شد. امروز اینستاگرام در یک حرکت غافلگیرکننده یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که کاربران به دنبال آن بودند، یعنی استفاده‌ی همزمان از چند اکانت را به نسخه ی 7.12.0 اپلیکیشن خود اضافه کرد و به نوعی تمام کاربران خود را با این بروزرسانی ناگهانی، غافلگیر کرد که البته این امکان فعلا تنها در نسخه ی اندرویدی این برنامه قابل دسترس است.

تغییر حساب کاربری در اینستاگرام

برای استفاده از این امکان لازم است که بعد از نصب بروزرسانی جدید، به صفحه ی پروفایل خود مراجعه کنید و با استفاده از گزینه‌ی اضافه شده‌ی Add Accout، اکانت های دیگر خود را به نوبت در آن وارد کنید. بعد از این کار، تمام اکانت‌های شما به اینستاگرام اضافه می شود؛ اما هنوز، تمام بخش‌های برنامه از جمله فید، تصاویر لایک شده، صفحه پروفایل و ... مربوط به اکانت اصلی شما خواهد بود. برای آنکه تمامی این موارد را به اکانت‌های دیگر خود مرتبط کنید، کافیست تا با مراجعه به صفحه ی پروفایل خود، و لمس منوی کشویی مشخص شده در عکس، اکانت مورد نظر را انتخاب کنید. در کسری از ثانیه اکانت مورد نظر شما بارگذاری می‌شود و می‌توانید با مراجعه به بخش فید، لایک شده‌ها و ... از اطلاعات مربوط به اکانت فعلی خود استفاده کنید. آیکن گزینه‌ای که شما را به صفحه ی پروفایلتان منتقل می‌کرد نیز به عکس پروفایل شما تبدیل خواهد شد تا در حین استفاده از امکاناتی همچون ارسال کامنت یا ارسال درخواست فالو، متوجه باشید که توسط کدام اکانت خود در حال انجام این مورد هستید. از آنجایی که ممکن است انتشار این بروزرسانی در مارکت های جانبی کمی به طول بینجامد، پیشنهاد می کنیم قبل از دانلود، به شماره نسخه ی 7.12.0 دقت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات