زوم‌اپ: مجموعه والپیپرهای طبیعت در اندروید با Wonderwall

پنج‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
Wonderwall اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به آرشیو عظیمی از والپیپرهای باکیفیت با محوریت طبیعت دسترسی داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با توجه به بزرگتر شدن و باکیفیت‌تر شدن صفحه نمایش‌های موبایل، بحث تصاویر زمینه نیز به طور وسیع‌تری مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. این تصاویر زمینه که این روزها با کیفیت‌های خیره کننده‌ای به نمایشگرهای موبایل پا گذاشته‌اند، می‌توانند طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر بگیرند. بازی‌ها، فیلم‌ها، تصاویری از آسمان و ... تنها بخشی از دسته بندی موضوعی تصاویر زمینه است که این روزها روی گوشی‌های موبایل استفاده می‌شود. اما همانطور که قابل پیش بینی است، یکی از محبوب‌ترین دسته بندی‌ها در این زمینه، مربوط به طبیعت است. طبیعتی که می‌تواند شامل کوه‌ها، دریاها، مناظر سرسبز و ... باشد و نیاز شما را در زمینه‌ی تصاویر طبیعت به طور کامل رفع کند. Wonderwall یکی از اپلیکیشن‌هایی است که آرشیوی عظیم و آنلاین را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید روزانه به صدها عکس زیبا و منحصربه فرد دسترسی داشته باشید.

wonderwall2 802cd

Wonderwall برای عملکرد خود نیازمند ارتباط اینترنتی بوده و به طور روزانه و مرتب نیز بروزرسانی می‌شود به طوری که هر روزی که به این اپلیکیشن مراجعه کنید، با ده‌ها تصویر جدید مواجه خواهید شد. تصاویری از بهترین عکاسان دنیای طبیعت که پیش از این نمونه کارهای فوق‌العاده‌ی آن‌ها را در نشنال جئوگرافیک مشاهده کرده‌ایم. درواقع Wonderwall را می‌توان به مرکز طبیعت دیجیتال تشبیه کرد که با جمع آوری زیباترین و با کیفیت‌ترین عکس‌ها از بهترین عکاسان طبیعت، مجموعه‌ای شایسته و قابل تقدیر را برای شما محیا کرده است. استفاده از برنامه و تصاویر آن نیز کاملا رایگان بوده و می‌توانید بدون محدودیت، به مشاهده و دانلود تصاویر محبوب‌تان بپردازید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات