زوم‌اپ: نقاشی های دیجیتال با اپلیکیشن Adobe Illustrator Draw

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
Adobe Illustrator Draw اپلیکیشنی برای طراحی‌های دیجیتال بوده که برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شده است و ابزاری کامل و حرفه‌ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Adobe Illustrator Draw یکی از جدیدترین نرم‌افزارهای ساخته شده توسط ادوبی است که در ابتدا با استقبال نه چندان گرمی مواجه شد؛ به طوری که اکثر کاربران و طراحان ترجیح می‌دادند تا از نرم‌افزارهای دیگر ادوبی برای کارهای گرافیکی خود استفاده کنند. اما به مرور Adobe Illustrator موفق به جلب توجه تعدادی از کاربران شد و همین موضوع نیز کافی بود تا تجربه‌ی لذت بخش کار با این نرم‌افزار، در بین طراحان گرافیکی بپیچد که نتیجه‌ی آن، استقبال فوق‌العاده از این نرم‌افزار بود؛ این استقبال  ادوبی را متقاعد به انتشار نسخه‌ی اندرویدی و آی او اسی این نرم‌افزار نیز کرد. شاید اگر یک کاربر عادی باشید نام این نرم‌افزار کمتر به گوشتان خورده باشد؛ اما کافیست کمی در کارهای گرافیکی یا عکاسی تجربه داشته باشید تا Adobe Illustrator Draw را نرم‌افزاری حتی بهتر و حرفه‌ای تر از Adobe Photoshop بدانید. البته با وجود این برتری، استفاده از Adobe Illustrator Draw برای عموم کاربران کاربردی نخواهد بود و اگر قصد استفاده‌های ساده و روزمره را از یک نرم‌افزار گرافیکی دارید، فتوشاپ انتخاب بهتری برایتان خواهد بود.

adobe illustrator 2 b55a3

این برنامه از لایه‌بندی‌های جداگانه نیز پشتیبانی می‌کند؛ به طوری که می‌توانید طرح‌های خود را، در لایه‌های جداگانه مدیریت کنید و در نهایت نیز با ادغام آنها، طرح نهایی خود را با نهایت کیفیت ذخیره کنید. اپلیکیشن Adobe Illustrator Draw از ویژگی کاربردی Creative Cloud پشتیبانی می‌کند که به کمک آن می‌توانید فایل‌ها، فونت‌ها، وکتورها و دیگر موارد مربوط به کارتان را همیشه و همه جا در دسترس داشته باشید و برای مثال، ادامه‌ی کار بر روی یک پروژه را، توسط رایانه یا گوشی، یا حتی نرم‌افزار دیگری از این شرکت ادامه دهید که امری فوق‌العاده بی نظیر و مفید به حساب می‌آید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات