زوم‌اپ: پشتیبان گیری از مخاطبین با XlContactExport

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
XlContactExport اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید از مخاطبین خود به شکلی کاملا حرفه ای فایل خروجی و پشتیبان تهیه کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا شما هم در فهرست مخاطبان خود ده‌ها شماره تلفن از افراد مختلف ذخیره دارید که هر چه ارتباطات کاری یا حتی درسی شما وسیع تر باشد، تعداد شماره‌های ذخیره شده در این بخش از گوشی شما نیز بیشتر خواهد شد، به طوری که بسیاری از کاربران حتی بیش از ۱۰۰ شماره‌ی مختلف را در گوشی خود ذخیره کرده اند. این شماره‌ها چه در سیم کارت شما ذخیره شده باشند چه در حافظه‌ی تلفن، همیشه احتمال از بین رفتن آن‌ها وجود خواهد داشت. سیم کارت‌ها ممکن است بسوزند یا حتی دزدیده شوند و تلفن‌ها نیز با کوچکترین مشکل سیستمی و در نیتجه فکتوری ریست یا فلش شدن گوشی، نه تنها شماره‌ها بلکه هرچیزی که در مموری داخلی باشد را حذف می‌کنند. از طرفی نیز امکان حفظ کردن تمام شماره‌ها برای هیچ کس ممکن نیست و با توجه به حجم اطلاعات دنیای اطراف و مشغولیت‌های فکری، هر فرد نهایتا شماره‌ی آشنایان و دوستان نزدیک خود را می‌تواند حفظ باشد. از همین رو داشتن نسخه‌ی پشتیبان از کانتکت‌ها همیشه یکی از ضروری ترین موارد در گوشی‌های همراه است.

xlcontactexport 2 c0d02

شاید اگر از کاربران تخصصی و حرفه ای اندروید باشید نیازی به نصب اپلیکیشن‌های پشتیبان گیری از کانتکت‌ها نداشته باشید و به کمک امکان Sync کردن شماره‌ها در ایمیل متصل شده به گوشی خود را برای همیشه در امان نگه دارید. با این حال اکثریت کاربران ممکن است مهارت استفاده از این امکان، یا حتی پیش نیاز‌های آن مانند ارتباط اینترنتی را در دسترس نداشته باشند. برای این افراد تنها راه چاره استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی است که XlContactExport یکی از موفق ترین نمونه‌ها در این زمینه به حساب می‌آید. کار با اپلیکیشن XlContactExport نیز بسیار ساده است و با اولین ورود به اپلیکیشن، با دکمه‌ی Export که مربوط به همان ذخیره سازی شماره‌ها است رو به رو خواهید شد و تنها یک لمس کافیست تا عملیات پشتیبان گیری شروع به کار کند. توسط نوار موجود در بالای این گزینه نیز می‌توانید محل ذخیره سازی فایل نهایی را مشخص کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات