زوم‌اپ: ویرایشگر حرفه ای متن در اندروید QuickEdit Text Editor

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
QuickEdit Text Editor اپلیکیشنی حرفه ای برای ویرایش فایل‌های متنی در گوشی موبایل است که امکانات ارائه شده توسط آن، در حد نرم‌افزارهای تخصصی ویندوزی است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

سیستم عامل‌های موبایل مانند اندروید، به ویژه در جدیدترین نسخه‌های خود از اپلیکیشن‌های پیش فرض بسیار قدرتمندی برخوردارند به طوری که برای تعداد زیادی از کاربران، مرورگر، پلیر صوتی و تصویری و دیگر اپلیکیشن‌های پیش فرض می‌توانند کارآمد و کافی باشند. اما یکی از معدود بخش‌های پلتفرم اندروید که به طور پیش فرض امکانات خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است، مبحث یادداشت‌ها و فایل‌های متنی است که حتی در اندروید ۶ نیز ابزار خاصی برای کار با فایل‌های متنی و ویرایش حرفه‌ای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. خوشبختانه توسعه دهندگان بی کار نبوده و برای پر کردن جای خالی این امکان، اپلیکیشن‌های متفاوتی را روانه‌ی مارکت‌ها کرده‌اند که QuickEdit Text Editor یکی از موفق ترین و محبوب ترین موارد از اپلیکیشن‌های ذکر شده است.

quickedit 2 98eee

در صورتی که بنا به هر دلیل و در هر سطحی نیاز به ویرایش یک فایل متنی در گوشی موبایل دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به سراغ گوگل و مارکت ها، فرصتی به QuickEdit Text Editor بدهید تا از امکانات بی شماری که در اختیار شما قرار می‌دهد غافلگیر شوید. این برنامه از اکثر فرمت‌های متنی پشتیبانی کرده و قابلیت بارگذاری فایل‌های طولانی تا ده هزار خط را دارد. نکته‌ای که شاید برایتان جالب باشد پشتیبانی این اپلیکیشن از بیش از 40 زبان‌های کد نویسی مانند C++, C#, Java, HTML, CSS, XML, Javascript, PHP و ... است که به شما امکان ساخت یا ویرایش کدها و فایل‌های کدنویسی شده را در محیطی بسیار حرفه‌ای و درست مانند یک ویرایشگر مخصوص سیستم‌عامل‌های دسکتاپ را می‌دهد.

امکان نمایش شماره خط ها، امکان Undo کردن تغییرات بدون هیچ محدودیتی، امکان اعمال تغییرات در فونت، فاصله‌ی بین خطوط و...، قابلیت جستجوی لغت و پرش به خط دلخواه از متن‌ها و امکان استفاده از رنگ‌های مختلف در متون نوشته شده از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات