زوم‌اپ: تست سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های اندرویدی با Phone Tester

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Phone Tester اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی خود را چک کرده و از وضعیت کارکرد بخش‌های مختلف گوشی با خبر شوید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

موارد بسیاری ممکن است پیش بیاید که نیاز به تست سخت‌افزار یک گوشی داشته باشید. برای مثال قصد خرید یک گوشی کارکرده را دارید و می‌خواهید قبل از خرید، از کارکرد صحیح صفحه‌ی نمایش، دوربین، سنسورها و... مطمئن شوید و سپس گوشی را از فروشنده تحویل بگیرید. یا در مواردی دیگر ممکن است که وظیفه‌ی عیب یابی یا تعمیر تلفن همراهی را داشته باشید که طبیعتا اولین مرحله برای حل مشکل تلفن، پی بردن به اشکال دستگاه است که خوشبختانه در هر دو مورد، Phone Tester می‌تواند کمک بسیاری در این زمینه به شما کند.

این اپلیکیشن علاوه بر آنکه امکان تست سخت‌افزاری و بخش‌های مختلف گوشی را دارد، می‌تواند اطلاعات جامعی از عملکرد نرم‌افزاری گوشی نیز در اختیار شما قرار دهد تا با تسلط بر تمام امکانات موجود، بررسی خود را آسان تر و دقیق تر به انجام برسانید.

phone tester2 08712

با اجرای Phone Tester به یک منوی کلی دسترسی خواهید داشت که می‌توانید با مراجعه به زیرمجموعه‌های هر کدام، بخش‌های مختلف گوشی را تست کنید. برای مثال در بخشی از Phone Tester می‌توانید از عملکرد صحیح سنسورهای گوشی مانند سنسورهای حرکتی یا... مطلع شوید و در گزینه ای دیگر نیز می‌توانید شبکه‌ی وای فای و نحوه‌ی عملکرد آن را مورد تست قرار دهید. دوربین‌های پشت و جلوی گوشی نیز یکی از مهمترین مواردی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد که خوشبختانه Phone Tester از این بخش گوشی نیز پشتیبانی کرده و با اتصال نوبتی به این دو دوربین، عملکرد آن‌ها را به شما نمایش خواهد داد. موقعیت یاب، باتری، قابلیت چند لمسی و... از دیگر مواردی است که می‌توانید توسط این اپلیکیشن از صحت عملکرد آن‌ها مطمئن شوید. برای دانلود Phone Tester می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات