زوم‌اپ: مجموعه تصاویر زیبا و HD برای آی او اس با Beautiful HD Wallpapers

سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
Beautiful HD Wallpapers اپلیکیشنی برای گوشی‌های آی او اس است که تصاویر بسیار با کیفیتی را به صورت آنلاین و با بروزرسانی‌های روزانه در اختیار شما قرار خواهد داد و به کمک آن می‌توانید جلوه‌ی خاصی به صفحه‌ی گوشی خود اهدا کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر به شخصی‌سازی گوشی خود، به خصوص به بخش تصاویر زمینه علاقه‌مندید، اپلیکیشن Beautiful HD Wallpapers یک پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن که به نقل از سازنده‌ی آن، روزانه بیش از ۱۰۰ تصویر مختلف و زیبا را به آرشیو خود اضافه می‌کند، می‌تواند نیازهای شما را در زمینه‌ی تصاویر زمینه به طور کامل رفع کرده و با تصاویر بسیار زیبا و با کیفیتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، نقش مهمی در زیبایی و تنوع آیفون یا آیپد شما ایفا کند. شما می‌توانید با استفاده از تگ‌ها و فیلترهای مختلف، تصاویر موجود را دسته‌بندی کنید و تنها به سراغ تصاویری بروید که موضوعی متناسب با آنچه شما در ذهن دارید داشته باشند.

beautiful wallpapers2 3cab4

Beautiful HD Wallpapers به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و برای استفاده از آن، داشتن ارتباط اینترنتی ضروری است. تصاویر موجود اکثرا به صورت Wide بوده و قابلیت تنظیم به صورت تک صفحه، یا متحرک را خواهند داشت. رابط کاربری زیبا، دسترسی مستقیم به تصاویر به محض ورود به اپلیکیشن و همچنین افزوده شدن تصاویر جدید به طور روزانه از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات