زوم‌اپ: پخش فایل‌های ویدیویی با پشتیبانی از زیرنویس در Video x Player

سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
به لطف بزرگ‌تر شدن صفحه‌‌ نمایش گوشی‌های موبایل و افزایش کیفیت‌ این نمایشگرها، تماشای فیلم و سریال به گوشی‌های موبایل نیز راه پیدا کرده است که البته برای لذت بردن کامل از این موضوع، به یک اپلیکیشن بی نقص نیز برای پخش ویدیوهای خود نیاز خواهید داشت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Video x Player اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که با پشتیبانی از تمامی فرمت‌های رایج ویدیویی، می‌تواند همراه خوبی برای شما در پخش ویدیوها باشد. خوشبختانه در حال حاضر پلیرهای بسیار قدرتمند و محبوبی در سیستم عامل‌های موبایل وجود دارد که به همین دلیل، رقابت را بین آن‌ها بیش از پیش نزدیک کرده است به طوری که هر توسعه دهنده سعی می‌کند تا با ارائه‌ی ویژگی‌های بهتر و جالب‌تر، مخاطبان دیگر برنامه‌ها را به سوی خود جذب کند. Video x Player یکی از اپلیکیشن‌های موفق در زمینه‌ی پخش ویدیو در ویندوزفون است که طرفداران خاص خود را دارد و با امکانات بی شماری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد مانند قابلیت بزرگنمایی در هنگام پخش ویدیو، یکی از بهترین پلیرهای ویندوزفونی را به وجود آورده است.

video x player2 e22bc

این اپلیکیشن علاوه بر آنکه از فرمت‌های مهم ویدیویی همچون Mp4,Mkv,FLV,Avi و... پشتیبانی می‌کند، زیرنویس‌ها را نیز پشتیبانی کرده و می‌تواند انواع زیرنویس از جمله SRT و Sub را به راحتی در گوشی شما اجرا کند که همین موضوع، ارزش Video x Player را دو چندان کرده است چرا که هنوز هم پلیرهای بسیاری وجود دارند که قادر به پخش فایل‌های زیرنویس نیستند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در Video x Player وجود دارد و می‌توان آن را فراتر از امکانات یک پلیر موبایل دانست، پشتیبانی از صوت‌های چندگانه است به طوری که می‌توانید فیلم‌های دو زبانه را، با سویچ کردن بین صوت‌های موجود، به زبان مورد نظر خود بشنوید و مشاهده کنید. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت رایگان منتشر شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات