زوم‌اپ: مدیریت وب سایت های وردپرس با اپلیکیشن WordPress

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
WordPressApp اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که توسط آن می‌توانید از داخل گوشی یا تبلت و بدون نیاز به یک کامپیوتر، وب سایت وردپرسی خود را مدیریت کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

WordPress یک سیستم مدیریت محتوا برای راه‌اندازی وب سایت است که به جرات می‌توان آن را محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا دانست. درواقع شما تنها با خرید یک هاست، و نصب وردپرس روی آن می‌توانید به امکاناتی بی شماری دسترسی داشته باشید و با استفاده‌ی هوشمندانه از افزونه‌ها و ابزارهای موجود در این سیستم مدیریت محتوا، وب سایت مورد نظر خود را به وجود بیاورید. محبوبیت و گسترش این سیستم مدیریت محتوا به قدری بالا است که تیم سازنده‌ی آن را مجاب به انتشار یک اپلیکیشن رسمی برای مدیریت وردپرس از داخل گوشی‌ها و تبلت‌ها کرده است.

wordpress2

توسط این اپلیکیشن می‌توانید به اکثر امکاناتی که از طریق نسخه‌ی تحت وب در اختیار شما قرار می‌گیرد دسترسی داشته باشید. از ارسال مطالب جدید و ویرایش مطلب‌های قبلی گرفته تا مدیریت دیدگاه ها، نصب پوسته یا افزونه، دسترسی به تنظیمات قالب و... همگی توسط اپلیکیشن وردپرس قابل انجام هستند. اگر شما صاحب یک سایت شخصی، تفریحی، تخصصی یا حتی شرکتی تحت وردپرس هستید، می‌توانید با نصب این اپلیکیشن، همیشه و همه جا قادر به مدیریت وب سایت خود و به خصوص ارسال مطالب جدید در آن باشید.

البته این اپلیکیشن برای اتصال به وب سایت شما نیازمند به روزبودن وردپرس نصب شده در سایت خواهد بود به طوری که برای استفاده از آن، وردپرس شما باید نسخه‌ی 3.5 یا بالاتر باشد که البته با توجه به ویژگی بروزرسانی خودکار وردپرس، احتمال آنکه هم اکنون نسخه‌ی نصب شده در سایت شما کمتر از 3.5 یا حتی 4 باشد بسیار کم است. برای دانلود این اپلیکیشن کاربردی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات