زوم‌اپ: ثبت عکس‌های RAW و ویدیوهای حرفه‌ای با ProShot

یک‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
ProShot اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که وظیفه‌ی ثبت عکس‌ها و ویدیوهای شما را به صورت کاملا حرفه‌ای و متفاوت بر عهده دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به لطف پیشرفت سریع و سرسام آور تکنولوژی در سال‌های اخیر، این روزها دوربین موبایل‌ها اگر کیفیت بیشتری نسبت به دوربین‌های دیجیتال نداشته باشند، بدون شک چندان ضعیف تر از آن‌ها هم نخواهند بود. این موضوع به خصوص در دوربین گوشی‌های پرچم دار به وضوح قابل درک است؛ به طوری که گوشی‌هایی همچون Galaxy S6 یا iPhone 6 از دوربین‌هایی برخوردارند که توصیف امکانات و کیفیت آن‌ها در کلمات ممکن نیست. از همین رو، با پیشرفت دوربین‌ها و کیفیت آن ها، نیاز به ابزارهای حرفه‌ای‌تر برای مدیریت هرچه بهتر عکس و فیلمبرداری بیش از پیش احساس می‌شود. ProShot یکی از اپلیکیشن‌های تخصصی و حرفه‌ای در زمینه‌ی ثبت تصاویر و ویدیو است که با استفاده‌ی دقیق از آن، می‌توانید ویدیوها یا تصاویر چشم‌نوازی را به ثبت برسانید.

proshot2

شاید مهمترین نکته ای که در رابطه با ProShot بتوان به آن اشاره کرد پشیبانی این اپلیکیشن از فرمت RAW باشد که با توجه به دیدگاه‌های خاص امروزی به این فرمت خام، می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت این اپلیکیشن داشته باشد. ثبت تصاویر به صورت 16:9، 4:3 و 1:1 ممکن خواهد بود و بنا بر سلیقه‌ی خود می‌توانید یکی از این سه حالت را برای ثبت تصاویرتان استفاده کنید. عکسبرداری در حالت HDR نیز از ویژگی‌های دیگر این برنامه است که ظاهری زنده تر و چشم‌نواز تر به عکس‌های ثبت شده خواهد بخشید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات