زوم‌اپ: نوار میانبر برای اپلیکیشن‌ها و دستورات محبوب با Sloth Launcher

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
Sloth Launcher اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که یک منوی میانبر از اپلیکیشن‌ها، یا دستورات مورد علاقه‌ی شما را به محیط اندروید اضافه می‌کند تا به صورت سریع‌تری در دسترس باشند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

نکته‌ای که در همین ابتدا باید به آن اشاره کنیم نام برنامه است که برخلاف کلمه‌ی لانچر که در نام آن یعنی Sloth Launcher قرار گرفته، این برنامه یک لانچر مستقل مانند Apex, Nova یا... نیست و تنها به صورت یک منوی میانبر به فعالیت خواهد پرداخت و لانچر فعلی شما، بدون هیچ خللی به کارکرد خود ادامه خواهد داد. این اپلیکیشن وظیفه دارد تا برنامه‌ها و دستوراتی که بیشتر مورد استفاده‌ی شما است را در یک نوار میانبر به شما نمایش دهد. برای مثال دستوراتی مانند روشن/خاموش کردن وای فای و بلوتوث یا اپلیکیشن‌های پراستفاده‌ای مانند تلگرام از مواردی هستند که می‌توانید توسط این اپلیکیشن در نوار میانبر قرار دهید.

sloth launche2

نوار مذکور در دو بخش قابل نمایش است. شما می‌توانید نوار ساخته شده توسط خود را در بخش نوتیفیکیشن بار، یا کنار دستگاه (sidebar) قرار دهید. در حالت اول برای دسترسی به این نوار میانبر کافیست تا بخش نوتیفیکیشن بار گوشی را به پایین بکشید و در حالت دوم نیز شرط ظاهر شدن این نوار، کشیدن انگشت از سمت راست صفحه به داخل نمایشگر خواهد بود. علاقه‌مندان به بخش شخصی‌سازی نیز امکانات متعددی همچون تغییر رنگ بخش‌های مختلف این نوار و استفاده از آیکن پک‌ها را در اختیار خواهند داشت که می‌توانند با استفاده از این دو بخش، ظاهر نوار میانبر را به شکل دلخواه خود طراحی کنند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات