زوم‌اپ: پخش فایل های موسیقی با BlackPlayer

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
BlackPlayer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های صوتی خود را در محیطی ساده و جذاب، پخش و مدیریت کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

برای پخش موسیقی در اندروید، حتی اگر پلیرهای پیش‌فرض گوشی شما را راضی نکنند جای نگرانی نیست و نام‌های بسیار بزرگی همچون JetAudio, PlayerPro, PowerAMP و... وجود دارند که می‌توانند به پلیری بی‌رقیب برای گوشی شما تبدیل شوند. اما در این بین کاربرانی وجود دارند که به دلایل مختلف، از جمله سنگینی اجرا یا حتی رابط کاربری با این برنامه‌ها ارتباط برقرار نمی کنند و به ناچار به دنبال پلیرهایی هرچند گمنام تر، اما باب میل می‌گردند. اگر شما نیز به دنبال پلیری متفاوت، زیبا و با امکانات بالا هستید، BlackPlayer می‌تواند انتخاب نهایی شما باشد. یک موزیک پلیر نسبتا جدید که با محیط تاریک و شیک خود، یک پلیر حرفه‌ای را به وجود آورده است که امکانات شخصی‌سازی آن نیز، در حد بسیار بالایی قرار داد.

blackplayer2

این برنامه تمام امکاناتی که از یک موزیک پلیر انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد و با پخش تمام فرمت‌های رایج موسیقی، شما را از دیگر برنامه‌های پخش موسیقی بی نیاز می‌کند. BlackPlayer دارای سه پوسته‌ی مختلف برای تغییر حال و هوای محیط برنامه است و با ارائه دادن ۵ فونت متفاوت و زیبا، بخش ظاهری برنامه را تا سطح فوق‌العاده‌ای قابل ویرایش و شخصی‌سازی کرده است. خوشبختانه نمایش فایل‌ها بر اساس پوشه در BlackPlayer نیز وجود دارد و می‌توانید بدون گم شدن میان چند صد آهنگ که به صورت یکجا به شما نمایش داده شود، به طور منظم و دقیق به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید. امکان نمایش بیت ریت، فرمت و کیفیت آهنگ‌های در حال پخش، امکان جستجو بین آهنگ‌ها بر اساس نام، امکان اضافه کردن کاور آهنگ‌ها به صورت آنلاین و همچنین نمایش رقص نور در زمان پخش موسیقی از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات