زوم‌اپ: نمایش نوتیفیکیشن‌ها در لاک اسکرین با Notific

یک‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
Notific اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید اعلانات مختلف اندروید را در صفحه‌ی لاک اسکرین گوشی و با شمایل متفاوت به نمایش بگذارید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

لاک اسکرین‌ بدون شک یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های گوشی موبایل به حساب می‌آید و استفاده‌ی مفیدی می‌توان از این بخش ساده‌ی گوشی کرد. برای مثال نمایش نوتیفیکیشن‌ها و اعلان‌های مختلف اندرویدی مانند تماس‌های از دست رفته، پیامک‌های خوانده نشده و... تنها یکی از استفاده‌هایی است که می‌توان از این بخش محبوب به عمل آورد. Notific نیز اپلیکیشنی در رابطه با همین بخش گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید اعلان‌ها را با پوسته‌های مختلف، روی لاک اسکرین گوشی به نمایش بگذارید تا با هر بار روشن کردن صفحه‌ی گوشی، از جدیدترین رویدادهای رخ داده با خبر شوید.

notify2

اما همانطور که گفته شد Notific از پوسته‌های مختلفی برای نمایش این اعلان‌ها استفاده می‌کند که در تصویر بالا نیز می‌توانید دو نمونه از آن را ببینید. شما بنا بر سلیقه‌ی خود می‌توانید یکی از حالت‌های موجود را انتخاب کنید و پس از آن، لاک اسکرین گوشی خود را به صورت زیباتر و البته غنی‌تر مشاهده کنید. اگر نگران نمایش اعلان‌ها و حریم خصوصی خود هستید نیز می‌توانید در بخش تنظیمات برنامه، نمایش این اعلان‌ها را به صورت عمومی یا خصوصی ویرایش کنید. Notific با سنسورهای گوشی نیز در ارتباط خواهد بود و در صورتی که گوشی شما در جیبتان باشد، هنگام رسیدن یک نوتیفیکیشن جدید، صفحه‌ی گوشی را روشن نخواهد کرد که همین موضوع در کنار ساختار بهینه شده‌ی آن، باعث شده تا کارکرد این اپلیکیشن تاثیر چندانی روی مصرف باتری گوشی نگذارد. برای دریافت نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات