زوم‌اپ: Arrow Launcher، لانچر اختصاصی مایکروسافت گاراژ برای اندروید

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
Arrow Launcher یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط تیم مایکروسافت گاراژ است که یک لانچر فوق‌العاده کاربردی و زیبا را برای گوشی‌های اندرویدی به ارمغان آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

این روزها مایکروسافت به لطف پروژه‌ی Garage Team و با انتشار اپلیکیشن‌هایی مخصوص به این پلتفرم در بازه‌های زمانی منظم، حسابی در دل کاربران اندرویدی جا باز کرده است. Arrow Launcher یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط این تیم است که یک لانچر بسیار عالی و زیبا را در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد که البته با انتشار این برنامه، تعریف جدیدی نیز از لانچرها را در پلتفرم اندروید به وجود آورد؛ چراکه پیش از این، لانچر‌های اندرویدی همگی از یک قانون خاص، یعنی یک صفحه‌ی خانگی، و یک گزینه برای دسترسی به لیست برنامه‌ها پیروی می‌کردند، در حالی که Arrow Launcher بخش‌های بسیار کاربردی و جدیدی را به این ابزار اضافه کرده است.

arrow launcher 2

درواقع در Arrow Launcher صفحه‌ی خانگی با صفحه‌ی برنامه‌ها یکی شده و علاوه بر آن، بخش‌های دیگری نیز به آن اضافه شده است؛ به طوری که با اجرای این لانچر، چند صفحه‌ی مختلف در اختیار خواهید داشت که هر کدام، مربوط به یک ابزار کاربردی خواهند بود. برای مثال در یکی از صفحه ها، شما به مخاطبین خود در دو دسته‌ی "محبوب ترین ها" و "تمام مخاطبین" دسترسی خواهید داشت که می‌توانید با لمس هرکدام، به سرعت قادر به تماس یا ارسال پیام به آن‌ها باشید. یا برای مثال صفحه‌ی دیگری دارای ابزاری برای ثبت یادداشت‌ها بوده و در صفحه ای دیگر، به لیست کامل برنامه‌ها دسترسی خواهید داشت. به طور خلاصه، Arrow Launcher به جای آنکه تنها دو بخش همیشگی لانچرهای اندرویدی یعنی صفحه خانگی و صفحه برنامه‌ها را به کاربر ارائه دهد، با ادغام این دو بخش و همچنین اضافه کردن مواردی دیگر، کلیه‌ی امکانات لازم را در چند صفحه و در کنار هم قرار داده است. برای دانلود این لانچر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات