زوم‌اپ: یادداشت برداری در حین تماس تلفنی با FloatNote

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
FloatNote اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید هنگام تماس با یک شخص، پنجره‌ی شناور در اختیار داشته باشید و از آن برای یادآوری یک موضوع، یا ثبت یادداشت در حین تماس استفاده کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

پیامک‌ها و حتی پیام‌های آنلاین رد و بدل شده در برنامه‌های پیام رسان تقریبا ما را از یادداشت کردن نکات جزئی و مختلف بی نیاز کرده است و برای مثال اگر دوستی قصد ارسال یک شماره تلفن به شما را داشته باشد، آن را به راحتی هر چه تمام تر برای شما پیامک خواهد کرد. با این حال این موضوع به طور کامل ریشه کن نشده است و هنوز هم موقعیت‌های بسیاری ممکن است پیش بیاید که در حین یک تماس ویدئویی، نیاز به قلم و کاغذ برای یادداشت نکته‌ای داشته باشیم. برای مثال تصور کنید برای پرسیدن یک شماره‌ی خاص با سامانه‌ی 118 تماس می‌گیرید. در چنین موقعیتی طبیعتا امکان ارسال متنی شماره‌ی مورد نظر وجود ندارد و به ناچار باید شماره یا هر اطلاعات دیگری که در آن لحظه رد و بدل می‌شود را یادداشت کنید. FloatNote اپلیکیشنی مناسب برای این موقعیت‌ها به شمار می‌رود که با نصب آن می‌توانید برای همیشه با چنین مشکلاتی خداحافظی کنید.

FloatNote 2

این اپلیکیشن بعد از نصب، زمانی که یک تماس تلفنی برقرار می‌کنید به صورت خودکار اجرا خواهد شد و همزمان با برقراری تماس، امکان کار با آن را در اختیار خواهید داشت. حال تنها کافی است تا صدای گوشی را به بلندگوی دستگاه منتقل کنید و با کلیک روی این پنجره‌ی کوچک، کیبورد گوشی را اجرا کرده و به یادداشت کردن اطلاعاتی که می‌شنوید بپردازید. استفاده‌ی مفید دیگری که می‌توانید از این برنامه کنید نیز حالت یادآور آن است که می‌توانید با مراجعه به محیط داخلی اپلیکیشن وساخت یک یادداشت مخصوص برای یک مخاطب، هنگام تماس با او یادداشت مربوطه را مشاهده کنید. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات