زوم‌اپ: مترجم یونیورسال مایکروسافت با Translator 10

یک‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Translator 10 یکی از اولین نرم افزارهای یونیورسال ویندوز10 و ویندوز10موبایل است که به طور رسمی از سوی مایکروسافت ارائه شده است و در زمینه‌ی ترجمه‌ی لغات و جمله‌ها از زبان‌های مختلف به یکدیگر فعالیت دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Translator 10 با پشتیبانی از 50 زبان زنده‌ی دنیا، می‌تواند کاربران را از وجود مترجم‌های دیگر بی‌نیاز کرده و کلمات یا جمله‌های مختلف را در عرض چند ثانیه، به زبان مورد نظر شما ترجمه کند. دارندگان گوشی‌های اندروید با دارا بودن اپلیکیشن رسمی گوگل یعنی Google Translate امکانات فوق‌العاده ای را مانند ترجمه توسط دوربین دستگاه و ... در کنار ترجمه‌ی متنی و صوتی در اختیار دارند که خوشبختانه، Translator 10 چنین امکانی را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است و به کمک دوربین دستگاه و عکس‌برداری از یک متن، می‌توانید آن را بدون نیاز به تایپ مجدد، به زبان‌های دیگر ترجمه کنید. البته نکته‌ی مهمی که در این بخش وجود دارد پشتیبانی شدن تنها 19 زبان، از 50 زبان موجود در Translator 10 است و در صورتی که زبان مورد نظر شما در لیست 19تایی این بخش نباشد، ناچار به تایپ متن مورد نظر خود خواهید بود.

Translator 10 2

ویژگی دیگری که در Translator 10 قرار داده شده است امکان دانلود بسته‌های ترجمه برای استفاده‌ی آفلاین است به طوری که می‌توانید با دریافت پکیج‌های مربوط به زبان‌های مورد نظر خود، به صورت آفلاین به ترجمه‌ی متون یا کلمات مورد نظر خود بپردازید. امکان خوانش صوتی متون ترجمه شده نیز از دیگر امکانات این برنامه به حساب می‌آید که به کمک آن می‌توانید بعد از ترجمه‌ی یک متن، آن را به صورت صوتی نیز بشنوید. برای دانلود این اپلیکیشن، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات