زوم‌اپ: کتاب آسمانی قرآن در گوشی های موبایل با Tebyan Quran

یک‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
قرآن برای ما و همچنین تمامی مسلمان‌های جهان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که شاید هر کدام از ما علاقه به داشتن یک نسخه‌ی الکترونیکی از آن که همیشه و همه جا همراهمان باشد داشته باشیم. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Tebyan Quran یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید و ویندوزموبایل است که شامل متن کتاب آسمانی بوده و شما با نصب آن می‌توانید به هر موضوعی در رابطه با قرآن، از متن اصلی گرفته تا معانی آن به زبان فارسی دسترسی داشته باشید. بدون شک در روزهایی که تکنولوژی با سرعت سرسام‌آوری در حال پیشرفت است، شاید قشر جوان تمایل چندانی به کتاب‌های چاپی و قطور پیدا نکند و همین موضوع باعث دور بودن آن‌ها از کتاب‌خوانی از جمله کتاب‌های قرآنی شود. اما با وجود یک نسخه‌ی موبایلی که از گرافیک و رابط کاربری فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است، میل به خواندن قرآن نیز در بسیاری از کاربران افزایش خواهد یافت. با این اپلیکیشن، می‌توانید حتی در مواقع انتظار (برای مثال هنگامی که منتظر مترو هستید) چند آیه از قرآن را خوانده و به مرور، آیه‌های بیشتری را به بخش "خوانده شده‌ها" اضافه کنید.

tebyan quran2

نمایش متن آیات با فونت زیبای عثمان‌طه، نمایش ترجمه‌ی فارسی آیات، امکان بزرگنمایی متن آیات، جستجو در متن آیات و ترجمه‌ها، ذخیره‌ی آخرین صفحه‌ی خوانده شده و امکان دسترسی سریع به صفحه، جز یا حزب مورد نظر از ویژگی‌های مهم این برنامه به حساب می‌آیند. در کنار تمام امکانات ذکر شده، فایل صوتی قرائت تمام سوره‌های قرآن نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. این فایل‌های صوتی متعلق به قاری معروف استاد غامدی است که به طور جداگانه برای هر آیه و سوره در داخل نرم‌افزار قابل دانلود خواهد بود. نکته‌ی مثبت بخش صوت‌ها در این است که شما مجبور به دریافت تمام فایل‌های صوتی به صورت یک جا نیستید و می‌توانید تنها فایل مربوط به سوره‌ی دلخواه خود را دانلود کنید. برای دریافت این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات