زوم‌اپ: مجموعه‌ای از بهترین ویجت‌های هواشناسی - بخش دوم

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
ویجت‌های بسیاری در زمینه‌ی هواشناسی برای گوشی‌های اندروید وجود دارد که در این پست، به معرفی چند ویجت برتر و محبوب اندرویدی خواهیم پرداخت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ویجت‌ها بخشی از شاخه‌های نرم افزاری اندروید به حساب می‌آیند که که روش اجرا و کارکرد آن‌ها با اپلیکیشن‌های عادی اندروید متفاوت است. در واقع ویجت‌ها معمولا دارای آیکن مخصوص یا پنجره‌ای جداگانه برای اجرا نیستند و به صورت یک میانبر در صفحه‌ی خانگی اندروید استفاده می‌شوند و هر کدام دسترسی به اطلاعات خاصی را به طور سریع تر و راحت تر ممکن می‌سازند. برای مثال توسط ویجت پیامک می‌توانید لیستی از چند پیامک آخر خود را همیشه در صفحه‌ی خانگی خود داشته باشید تا از سر زدن‌های مکرر به صندوق پیامک بی نیاز شوید. یا توسط ویجت‌های دیگری می‌توانید به ساعت، میانبر روشن و خاموش کردن وای فای و...، دمای هوا، تاریخ، میزان شارژ باتری، قیمت طلا و ارز، آخرین پست‌های یک سایت یا مارکت و... دسترسی داشته باشید. به همین دلیل نیز ویجت‌ها یکی از محبوب‌ترین ابزارک‌های اندروید به حساب می‌آیند که روز به روز نیز به تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد. در این سری پست‌ها، به بررسی برترین ویجت‌ها در زمینه‌های مختلف خواهیم پرداخت و برای شروع نیز، به یکی پر کاربردترین ویجت‌ها، یعنی ویجت‌های هواشناسی خواهیم پرداخت.

Marshmallows for Zooper Widget

havashen5

Zooper یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های ویجت در دنیای اندروید است که به لطف پوسته‌های جذاب و متنوعی که برای آن طراحی می‌شود، یکی از ستون‌های اصلی در زمینه‌ی ویجت‌ها به حساب می‌آید. Marshmallows for Zooper Widget نیز یکی از این پوسته‌های زیبا و خاص بوده که با قیمت ۱.۰۳ دلار در پلی استور گوگل به فروش می‌رسد و برای استفاده از آن، ملزم به نصب Zooper Widget خواهید بود. طراحی این ویجت زیبا و چشم نواز، از اندروید مارشمالو سرچشمه گرفته است و اگر دستگاه شما نیز از اندروید ۶ برخوردار باشد، محیط آن با طراحی این ویجت بسیار یکپارچه‌تر، و در نتیجه ظاهر آن زیباتر از حالت عادی به نظر خواهد رسید. در این ویجت شما به اطلاعات متنوعی همچون وضعیت آب و هوایی، تاریخ دقیق، سرعت باد و اطلاعات دقیق از چند روز آینده دسترسی خواهید داشت.

Black Flip GO Weather EX Widget

havashen6

همانند ویجت قبل، Go Weather Widget نیز یکی از ویجت‌های معروف و محبوب اندروید به حساب می‌آید که Black Flip GO Weather EX Widget یکی از زیباترین پوسته‌های آن بوده که به طور کاملا رایگان منتشر شده است. این ویجت در کنار اطلاعاتی همچون دمای هوا تا چند روز آینده، تاریخ دقیق و پشتیبانی از تمام کشورها، از ساعت Black flip نیز برخوردار بوده که یکی از محبوب‌ترین استایل‌های ساعت در گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید. این پوسته به طور کاملا رایگان در پلی استور منتشر شده است که می‌توانید به دانلود و نصب آن بپردازید.

Minions Weather Widget

havashen7

اگر انیمیشن جدید و اختصاصی مینیون‌ها را که مدت کوتاهی از اکران آن می‌گذرد دیده باشید حتما با این حقیقت فانتزی که مینیون‌ها از ابتدای تشکیل حیات در زمین وجود داشته‌اند با خبر هستید. حال نیز پای این موجودات بعد از دوران دایناسورها و حتی عصر یخبندان، به ویجت‌های اندرویدی هم باز شده است و توسط آن‌ها، می‌توانید از وضعیت آب و هوایی شهر خود با خبر شوید. در این ویجت که به طور رسمی از سوی NBC طراحی شده است، اطلاعات دقیق آب و هوایی در یک جدول به طور منظم قابل مشاهده‌اند و در پایین این جدول نیز، دو مینیون به وضعیت‌های مختلف آب و هوایی، عکس العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهند. برای مثال زمانی که هوا بارانی باشد، مینیون‌ها دو چتر برای خیس نشدن بالای سر خود می‌گیرند یا در زمان گرما نیز به سراغ بستنی‌ها خواهند رفت. این ویجت جذاب و دوست داشتنی به طور رایگان در پلی استور منتشر شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات