زوم‌اپ: مدیریت و نصب رام های رسمی و سفارشی با ROM Installer

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
ROM Installer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید جدیدترین رام‌های اصلی و سفارشی اندروید را برای گوشی خود پیدا کرده و اقدام به نصب آن کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی به منظور دانلود و نصب رام‌ها و ریکاوری‌های مختلف برای اندروید منتشر شده است که برای مثال می‌توان به Goo Manager اشاره کرد که یکی از موفق‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه به حساب می‌آید. با این حال مانند دیگر زمینه ها، این مبحث نیز از یک اپلیکیشن پیشرو و پرچم دار برخوردار است که با پشت سر گذاشتن تمام رقیبان خود، به بهترین اپلیکیشن مدیریت رام و ریکاوری گوشی‌های اندروید تبدیل شده است. این اپلیکیشن که ROM Installer نام دارد به صورت رایگان برای پلت فرم اندروید منتشر شده است و به کمک آن می‌توانید علاوه بر دانلود و نصب رام‌های رسمی یا سفارشی، ریکاوری‌های مختلف همچون TWRP و ClockworkMod را نیز برای گوشی خود دریافت کنید تا مدیریت هرچه بهتری روی گوشی خود داشته باشید.

ROM Installer2

یکی از دلایل موفقیت ROM Installer در میان رقیبان خود پشتیبانی از تمام رام‌های محبوب و سفارشی در کنار رام‌های رسمی است که از میان آن‌ها می‌توان به CyanogenMod, Android Open Kang Project (AOKP), Paranoid Android, OMNI, Carbon, Slim, Vanir, PAC-man و... اشاره کرد که اگر پیش از این تجربه‌ی کار با رام‌های سفارشی شده را داشته باشید، حتما با این نام‌های بزرگ و محبوب آشنایی دارید که البته می‌توان CyanogenMod را شناخته شده‌ترین آن‌ها دانست. تمامی رام‌های موجود به تفکیک برای گوشی‌های مختلف موجود بوده و شما می‌توانید نسخه‌ی مربوط به گوشی خود را دانلود و اقدام به نصب آن کنید. بدیهی است که این اپلیکیشن برای اجرا، نیاز به دسترسی روت و نصب بودن اپلیکیشن SuperSu خواهد داشت و بنا بر توصیه‌ی سازندگان برنامه، بهتر است قبل از انجام هرگونه عملیات، از رام فعلی خود فایل پشتیبان تهیه کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

app@zoomit.ir

تهیه شده توسطزومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات