زوم‌اپ: برنامه‌ درسی و هفتگی خود را با Good Plan تنظیم کنید

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
Good Plan اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های ویندوزفون است که دانشجویان و دانش آموزان می توانند از آن برای تنظیم برنامه‌ی درسی و هفتگی خود استفاده کنند. با زوم‌‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا شما هم در طول دوران مدرسه، بارها برنامه‌ی هفتگی خود را برای دسترسی هرچه سریع‌تر روی کمد یا دیوار اتاق چسبانده‌اید. با وجود آنکه این رسم هنوز هم در بین دانش آموزان امروزی رایج مانده است، نمی توان پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن در زندگی روزمره را نادیده گرفت که بخشی از این پیشرفت‌ها نیز ساخته شدن اپلیکیشن‌هایی برای مدیریت امور روزانه همچون مباحث مالی، ورزشی و تحصیلی است. Good Plan یکی از اپلیکیشن‌های ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند است که به کمک آن، می‌توانید یک بار برای همیشه با برنامه‌های هفتگی سنتی خداحافظی کنید و برنامه‌ی درسی خود را نیز به صفر و یک‌ها تبدیل کنید.

Good plan2

Good Plan به شما محیطی برای وارد کردن درس‌ها و مشخصه‌های آن می‌دهد تا با یک بار تنظیم دقیق برنامه‌ی هفتگی خود، همیشه و همه جا به آن دسترسی داشته باشید. برای ثبت هر درس فرمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که عناوینی همچون نام درس، ساعت دقیق شروع کلاس‌ها، مدت زمان هر کلاس و شماره‌ی کلاس هر درس در آن باید مشخص شوند. همچنین می‌توانید برای هر درس رنگ جداگانه‌ای نیز تنظیم کنید تا با سرعت بالاتری قادر به تشخیص دروس خود شوید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات