زوم‌اپ: آشنایی با تلفظ صحیح کلمات انگلیسی با اپلیکیشن Hear it first

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Hear it first اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که در زمینه‌ی تلفظ صحیح کلمات کاربرد داشته و به شما در آشنایی با نحوه‌ی درست خوانش لغات کمک می کند. با زوم‌‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زبان انگلیسی یکی از حیاتی ترین زبان‌های زنده‌ی دنیا به حساب می آید که به هر سویی که نگاه کنیم رد پای آن را خواهیم دید. موبایل‌ها، اپلیکیشن‌ها، دفترچه‌های راهنما و... همگی به طور پیش‌فرض از زبان انگلیسی پشتیبانی می کنند و آشنایی با این زبان، به خصوص در عصر حاضر، یکی از پر اهمیت ترین لزومات به حساب می آید. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که هنگام تلفظ برخی لغات انگلیسی، با تذکر و گاهی خنده‌ی دوستان خود مواجه شوید. طبیعتا اگر آگاهی شما از زبان انگلیسی در سطح بالایی باشد شاید تصور چنین مشکلی سخت باشد؛ اما کافیست تا کمی به صحبت‌های دوستان خود درباره‌ی موضوعاتی که واژه‌های انگلیسی در آن کاربرد دارد گوش کنید تا متوجه این مشکل در بین اکثر افراد جامعه شوید. Hear it first اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون، و برای حل این مشکل است که تلفظ صحیح لغات یا جمله‌های مختلف را برای شما بازگو خواهد کرد.

Hear it first2

نجوه‌ی کاکرد Hear it first به این صورت است که زمانی که قصد خواندن لغت یا جمله ای را برای دوستان خود دارید، می توانید آن را در این اپلیکیشن تایپ کنید تا موتور صوتی این اپلیکیشن، اقدام به خواندن کلمه یا جمله‌ی مورد بحث، با تلفظ صحیح انگلیسی کند. با چند بار گوش دادن به این تلفظ صحیح می توانید از خواندن اشتباه لغات جلوگیری کنید و علاوه بر مورد تمسخر قرار نگرفتن، به مرور دانش خود را حداقل در بخش تلفظ زبان انگلیسی تقویت کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات