زوم‌اپ: انتقال بی سیم فایل بین کامپیوتر و موبایل با اپلیکیشن ConnectMe FileTransfer

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ConnectMe FileTransfer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید گوشی خود را تنها از طریق مرورگر و یک آی پی، به کامپیوتر خود متصل و اقدام به انتقال فایل کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به لطف گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌هایی همچون AirDroid، مدت هاست که کاربران برای انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر یا بالعکس، دیگر نیازی به سیم و کابل نداشته و تنها با یک آی پی و مودم WiFi، می‌توانند فایل‌های خود را بین این دو دستگاه جا به جا کنند. نحوه‌ی کارکرد این برنامه‌ها نیز بسیار ساده است به طوری که اگر کامپیوتر و گوشی همراه شما هر دو به یک شبکه بی‌سیم متصل شده باشند و بعد از آن، بدون نیاز به ارتباط اینترنتی، می‌توان به طور کامل به فایل ها، پیامک ها و لیست تماس‌هایو اطلاعات گوشی دیگری دسترسی داشت. ConnectMe FileTransfer یکی دیگر از اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه به حساب می‌آید.

ConnectMe2

شاید اولین موضوعی که در رابطه با ConnectMe خودنمایی کند، ظاهر و امکانات بسیار مشابه آن با AirDroid باشد. توسط این اپلیکیشن و تنها با کمک یک آی پی، می‌توانید از طریق ابزارهای مختلفی همچون ویندوز، مک، لینوکس، و حتی تلویزیون‌های هوشمند به گوشی خود دسترسی داشته باشید. امکان دانلود، پخش یا نمایش آنلاین فایل‌های صوتی و ویدئویی، نصب و حذف مستقیم برنامه‌های نصب شده در گوشی موبایل، تنظیم رینگتون‌های دلخواه از طریق مرورگر، امکان تهیه‌ی اسکرین شات از صفحه نمایش، امکان اتصال دوربین موبایل و تماشای آن از طریق مرورگر و همچنین امکان خواندن و پاسخ دادن به پیامک‌ها از طریق مرورگر تنها بخشی از امکانات و ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات