زوم‌اپ: استریم آنلاین بازی‌ها در یوتیوب با اپلیکیشن YouTube Gaming

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
YouTube Gaming جدیدترین اپلیکیشن گوگل برای گوشی‌های موبایل است که همانطور که از نام آن پیداست به مبحث بازی‌ها ارتباط داشته و بازی‌های در حال انجام شما را به صورت آنلاین استریم می‌کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

چندی پیش در مقاله ای آغاز به کار YouTube Gaming را به اطلاع شما رسانیدم. سرویسی که برای موفقیت خود، نیاز به رقابت با حریف سرسختی همچون Twitch آمازون دارد که البته با توجه به زیرساخت‌های قدرتمند آن یعنی یوتیوب، از همین حالا می‌توان به موفقیت آن ایمان داشت. توسط اپلیکیشن YouTube Gaming می‌توانید به سادگی، بازی‌های در حال انجام خود را به طور مستقیم و همزمان روی یوتیوب استریم کنید و در سوی مقابل نیز، می‌توانید ویدئوهای زنده از بازی کاربران دیگر را بنا بر سلیقه‌ی خود انتخاب و مشاهده کنید.

12a2qqaa333

این سرویس که مدتیست فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است، با پشتیبانی از امکاناتی همچون وجود هزاران ویدئو از ۲۵هزار بازی مختلف، انجام گفتگوی آنلاین با گیمرهای دیگر در هنگام استریم کردن بازی ها، پیشنهاد دادن ویدئوی بازی‌ها به صورت هوشمند و با توجه به بازی‌های مورد علاقه‌ی شما و همچنین امکان دسترسی به بازی‌های مختلف بر اساس دسته‌بندی یک اپلیکیشن قدرتمند در این زمینه را به وجود آورده است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات