امور روزانه خود را با برنامه مدیریت زمان 30/30 راست و ریست کنید

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
با اپلیکیشن رایگان ۳۰/۳۰ می‌توانید کارهای روزمره‌ی خود به بهترین شکل مدیریت کنید.
تبلیغات

اگر از آیفون استفاده می‌کنید، می‌توانید با تهیه برنامه رایگان 30/30 به سادگی هر چه تمام‌تر برنامه های روزانه خود را مدیریت کرده و هیچ کار مهمی را از دست ندهید. به این ترتیب دیگر کسی شما را نامنظم یا بدقول خطاب نخواهد کرد، چراکه با استفاده از این برنامه‌ به همه کار‌های خود بدون اینکه آنها را فراموش کنید، خواهید رسید و درعین حال، لابه لای برنامه های روزانه خود، استراحت کافی نیز خواهید داشت.

به‌روزسانی: اپلیکیشن 30/30 به کار خود خاتمه داده است و دیگر در دسترس نیست.

اگر مشغله‌های گوناگون، شما را احاطه کرده‌اند، بهترین شیوه همانا استفاده از برنامه‌ای برای مدیریت امور و زمان شماست؛ با استفاده از یک برنامه مدیریت زمان، می‌توانید پس از انجام هر یک از وظایف خود، به استراحت بپردازید و پس از یک تفریح جانانه، دیگر امور خود را سر و سامان دهید. این برنامه از تکنیک پومودورو الهام گرفته شده که عبارتست از 20 الی 25 دقیقه کار و 5 الی 10 دقیقه استراحت.

درواقع برنامه 30/30 ، دارای یک دوره کاری 30 دقیقه ای و پس از آن یک زنگ تفریح 30 دقیقه ای است. برخی از مزایای این برنامه عبارتند از:

  • 1. کاملا رایگان و فاقد تبلیغات است
  • 2. قادرید مدت زمان انجام کار را خودتان تعیین کنید
  • 3. از حرکات دست کاربر برای کنترل امور پشتیبانی می‌کند
Photo Jun 27 11 35 29 AM 270x405-1

برنامه 30/30 به کاربر این اجازه را می‌دهد تا مدت زمان انجام امور مربوطه خویش را خود تنظیم نماید. شما می‌توانید انجام کاری خاص را از یک دقیقه تا سه ساعت تعیین نمایید. به همین منظور برای انجام کارهایتان، می‌توانید پس از انجام هر یک از وظایف، مدت زمانی را به استراحت اختصاص دهید و پس از آن مورد دیگری را به انجام برسانید.

30/30 دارای ساختار ظاهری ساده ای است. یک تایمر بزرگ در بالای آن قرار دارد و فهرستی رنگارنگ از وظایف در پایین. زمانی که وظیفه ای جدید را ایجاد می‌نمایید، قادرید برای آن یک عنوان و یک نشانه از 24 آیکن موجود را برگزینید. از نظر به‌کاربردن رنگ و حرکات دست نیز این برنامه شباهت زیادی به برنامه Clear دارد.

Photo Jun 27 11 14 35 AM 270x405

برای شروع وظیفه ای که نوبت آن رسیده کافی است بر روی تایمر کلیک بزنید. با پخش صدایی، ساعت شروع به کار می‌کند و وقت آن است که کار خود را انجام دهیم. پس از انجام این کار نیز، این مورد به پایین فهرست شما منتقل می‌شود. پس اگر بعداً خواستید آن را تکرار کنید به سادگی از پایین فهرست، همان کار را فراخوانی نمایید.

برای دسترسی به تنظیمات برنامه، بر روی گوشه بالا سمت چپ wفحه کلیک بزنید. در آنجا تنظیمات مربوط به روشنایی، صدای برنامه و لرزاننده وجود دارد. 30/30 برنامه ای پر سر و صدا است که دارای انواع و اقسام صداها و زنگ‌ها است. در داخل این برنامه می‌توانید فروشگاهی داخلی را نیز بیابید که به شکل خاصی با پرداخت‌های 0.99، 1.99 و 2.99 دلاری‌تان می‌توانید از برنامه‌نویس آن حمایت کنید.

شما برای مدیریت زمان و بهره هر چه بیشتر از وقت خود چه می‌کنید؟ آیا از برنامه های خاصی که بر روی گوشی تان نصب شده استفاده می‌نمایید یا همچنان از سررسید یا سایر روش‌های سنتی بهره می‌برید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات