زوم‌اپ: سازماندهی و مدیریت عکس ها با اپلیکیشن Scene

یک‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
Scene: Organize & Share Photos اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و iOS است که در زمینه‌ی سازماندهی و اشتراک گذاری تصاویر به سبکی راحت تر و جدید فعالیت دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

کاربرانی که علاقه‌ی زیادی به عکاسی با موبایل دارند بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، با انبوهی از تصاویر مختلف مواجه می شوند که پیدا کردن یک عکس خاص را در بین آن تعداد بالا به امری بسیار دشوار تبدیل می کند. در این مواقع یک اپلیکیشن جانبی برای سازماندهی تصاویر می تواند نقش یک فرشته‌ی نجات را داشته باشد و کاربران را از سردرگمی در بین عکس‌ها رهایی دهد. Scene: Organize & Share Photos اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های موبایل است که قادر است تصاویر شما را به شکل‌های متفاوت به نمایش بگذارد و با ارائه‌ی چندین حالت نمایش، شما را در پیدا کردن هر چه سریع تر عکس‌های مورد نظرتان یاری کند.

Scene2

برای مثال در اپلیکیشن Scene می توانید تمام عکس‌ها را بر اساس تاریخ از قدیم به جدید یا بالعکس چیدمان کنید یا حتی می توانید با انتخاب یک تاریخ خاص، عکس‌های گرفته شده در آن روز را مشاهده کنید که این ویژگی دوم از ارزش بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند به پیدا کردن عکس‌ها کمک بسیاری کند. ویژگی دیگر Scene را نیز می توان مدیریت ساده و روان آن دانست به طوری که با وجود صدها عکس در گالری گوشی، قادر است بدون هیچ مشکلی و به صورت کاملا روان تصاویر شما را برای نمایش آماده سازی کند. برای دانلود این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات