زوم‌اپ: پوسته ی اندروید آب نبات چوبی برای اپلیکیشن GoSMS

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
ENJOY L یک پوسته‌ی جداگانه برای اپلیکیشن Go SMS است که به کمک آن می توانید ظاهر صندوق پیامک خود را به شکل اندروید آب نبات چوبی تبدیل کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر از کاربرانی باشید که حداقل یک بار تجربه‌ی کار با GoSMS را داشته‌اند حتما شما هم معتقدید که این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌ها برای مدیریت پیامک است و با پشتیبانی از صدها پوسته‌ی مختلف، امکانات شخصی‌سازی فوق‌العاده‌‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در میان این تعداد تم متفاوت، ENJOY L یکی از محبوب‌ترین پوسته‌ها به حساب می آید که با تبدیل ظاهر صندوق پیامک‌ها به اندروید آب نبات چوبی، جلوه‌ی جذابی را به اینباکس شما خواهد بخشید؛ به خصوص که طراحان این تم، علاوه بر آنکه المان‌های مختلف طراحی متریال را در آن رعایت کرده‌اند، اقدام به افزایش ارتفاع بنر بالا نیز کرده‌اند که نمونه‌ی آن را پیش از این در هیچ اپلیکیشن دیگری ندیده بودیم و صفحه‌ی گفتگوها را، بیش از پیش خاص کرده است.

engos2

طریقه‌ی استفاده از ENJOY L بسیار ساده است؛ به طوری که کافیست تا بعد از نصب این برنامه، به اپلیکیشن GoSMS رفته و از منوی کناری، به بخش Themes مراجعه کنید. در این بخش و در تب Mine، کافیست روی تم ENJOY L که به تازگی به این بخش اضافه شده است کلیک کنید و در عرض چند ثانیه، با ظاهر جدید اینباکس خود رو به رو شوید. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات