زوم‌اپ: مدیریت فایل ها با بهترین اپلیکیشن متریال Solid Explore

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
Solid Explore را به جرات می توان بهترین اپلیکیشن فایل منیجر با طراحی متریال دانست که علاوه بر ارائه‌ی امکانات متنوع، استانداردترین طراحی متریال را نیز به کار گرفته است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون در زومیت به معرفی چند فایل منیجر مختلف که از طراحی متریال بهره مند بوده اند پرداخته ایم. با این حال می توان بدون هیچ اغراقی Solid Explore را بهترین عنوان در این زمینه نامید چراکه تنها یک بار تجربه‌ی کار با آن کافیست تا به ایده آل بودن المان‌های متریال پی ببرید. ضمن آنکه در بین تمام اپلیکیشن‌های فایل منیجر که با طراحی متریال تولید شده اند، Solid Explore تنها اپلیکیشنی است که از قبل، جزو اپلیکیشن‌های شناخته شده بود. در صورتی که از علاقه مندان به طراحی جدید گوگل یا همان متریال دیزاین هستید، این اپلیکیشن، می تواند یکی از بهترین و البته نزدیک ترین تجربه‌ها را در کار با این متد طراحی برای شما به ارمغان بیاورد.

solid2

خوشبختانه Solid Explore از دو پنل جداگانه برخوردار است که مدیریت فایل‌ها را بسیار سریع تر و آسان تر خواهد کرد و با پشتیبانی از فرمت‌های فشرده ای نظیر Zip,RAR,7z و... یک ابزار کامل را برای مدیریت فایل هایتان در اختیار شما قرار می دهد. علاقه مندان به امور شخصی سازی نیز می توانند با انجام تغییرات دلخواه در آیکن ها، رنگ بندی و... رابط کاربری آن را به شکل دلخواه تغییر دهید. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات