زوم‌اپ: پخش فایل های ویدئویی با اپلیکیشن One Video در ویندوزفون

یک‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
One Video یکی از بهترین ویدئوپلیرها برای ویندوزفون است که توسط آن، می توانید در محیطی زیبا و گرافیکی به پخش فیلم‌های خود با پشتیبانی از زیرنویس بپردازید. بازوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با هرچه بزرگ تر شدن صفحه‌نمایش‌های موبایل و همچنین افزایش رزولوشن آن ها، تماشای فیلم و ویدئوهای مختلف این روزها بیشتر از همیشه در گوشی‌ها رواج پیدا کرده است. اگر شما هم از کاربرانی هستید که با ویدئوها سروکار دارید، اپلیکیشن One Video انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود که احتمالا در همان اولین ورود شما به اپلیکیشن، غافلگیرتان خواهد کرد؛ چراکه رابط کاربری One Video برخلاف اکثر پلیرهای ویندوزفون که از پوسته‌ی سیاه یا سفید استفاده کرده اند، از رنگ‌های صورتی و بنفش در خود استفاده کرده است و با استفاده از تصاویر زمینه‌ی طرح دار و چشم‌نواز، One Video را به یکی از زیباترین اپلیکیشن‌های این پلتفرم تبدیل کرده است که با ارائه‌ی ۵ پوسته‌ی مختلف نیز، قدرت شخصی‌سازی شما را بالا خواهد برد.

onev2

مهم‌ترین نکته در این اپلیکیشن پشتیبانی از زیرنویس‌ها از جمله زبان فارسی است؛ به طوری که می توانید به راحتی هر چه تمام تر، فیلم‌های خود را حتی با زیرنویس‌های SRT در این اپلیکیشن مشاهده کنید. MKV,MP4,AVI,3GP و... نیز تنها بخشی از فرمت‌های ویدئویی پشتیبانی شده توسط این اپلیکیشن هستند؛ ضمن آنکه تمام فرمت‌های رایج فایل‌های صوتی مانند MP3 و AAC نیز توسط این اپلیکیشن قابل پخش خواهند بود. امکان پخش کردن از منابعی مانند SDcard,FTP و سرورهای آنلاین نیز از مواردیست که One Video را به یکی از بی نقص ترین اپلیکیشن‌های ویدئوپلیر تبدیل کرده است. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات