برنامه Sleep Sounds: آرامش را همیشه همراه داشته باشید - زوم اپ

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Sleep Sounds اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که توسط آن به مجموعه‌ای باکیفیت از صداهای آرامش بخش از طبیعت دسترسی خواهید داشت.
تبلیغات

اگر از علاقه‌مندان به موسیقی باشید احتمالا به تأثیر فوق‌العاده‌ی موسیقی در آرامش ذهنی اذعان خواهید داشت. البته موضوعی که در این بین و به‌خصوص در بخش آرام کردن ذهن تأثیر دارد، نوع موسیقی است. گوش دادن به یک موسیقی آرام و هارمونیک، امواج آرام و نرمال ذهنی را در بر دارد. Sleep Sounds اپلیکیشنی استاندارد و هوشمند است که مجموعه‌ای از صداها و موسیقی‌های آرامش‌بخش را که اصطلاحا به White Noise معروف هستند، جمع‌آوری کرده است تا اگر بنا به هر دلیلی نیاز به آرامش ذهنی داشتید، بتوانید با گوش دادن به آن‌ها این امر را سرعت ببخشید.

Sleep Sounds از صداهای طبیعت استفاده می‌کند و این واقعیت را یادآوری می‌کند که هر آنچه انسان برای یک زندگی آرام لازم دارد، در طبیعت خدادادی وجود دارد. اگر به صدای طبیعت همچون صدای بارش باران در محیط‌های مختلف و‌...  علاقه دارید و می‌خواهید این صداها را همیشه و همه جا در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را از دست ندهید. Sleep Sounds به‌صورت رایگان منتشر شده است و نکته جالب این است که تمام صداها به‌صورت آفلاین در برنامه قرار دارند و از همین رو نیازی به اتصال اینترنت نخواهید داشت. برای دانلود برنامه اندروید Sleep Sounds می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • صداهای باکیفیت و واضح
  • عدم نیاز به اینترنت

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات