برنامه Stellio Music Player: پخش فایل های موسیقی در اندروید - زوم اپ

یک‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Stellio Music Player اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که با آن می‌توانید موزیک پلیری متفاوت در اختیار داشته باشید.
تبلیغات

گوشی‌های موبایل، تلویزیون‌ها و‌... هر چقدر اختراعات مهمی باشند، قابل قیاس با یکی از بزرگ‌ترین ساخته‌های بشر، یعنی موسیقی نیستند. از همین رو طبیعی است گوش دادن به موسیقی، یکی از پر‌استفاده‌ترین امکانات گوشی‌های موبایل باشد. برای پخش موسیقی در اندروید، حتی اگر پلیرهای پیش‌فرض گوشی شما را راضی نکنند، جای نگرانی نیست و نام‌های بسیار بزرگی همچون JetAudio, PlayerPro, PowerAMP و... وجود دارند که می‌توانند به پلیری بی‌رقیب برای گوشی شما تبدیل شوند. اما در این بین کاربرانی هستند که به دلایل مختلف، از جمله سنگینی اجرا یا حتی رابط کاربری با این برنامه‌ها ارتباط برقرار نمی‌کنند و به‌ناچار به دنبال پلیرهایی هرچند گمنام‌، اما باب میل می‌گردند. اگر شما نیز به دنبال پلیری متفاوت، زیبا و با امکانات بالا هستید، Stellio Music Player می‌تواند انتخاب نهایی شما باشد؛ یک موزیک پلیر جدید که با کاورهای دایره‌ای و شیک خود، ابزاری حرفه‌ای به وجود آورده است.

معمولا مهم‌ترین بخش در یک اپلیکیشن موزیک پلیر، صفحه‌ی پخش آن است که Stellio Music Player با استفاده از طراحی Blur و کاور دایر‌ه‌ای در این بخش، توانسته یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین صفحات پخش را در بین اپلیکیشن‌های مشابه به وجود بیاورد. محیط‌های دیگر برنامه نیز بسیار حرفه‌ای طراحی شده‌اند و پشتیبانی از نمایش فولدری و همچنین اکولایزر جداگانه باعث شده است Stellio Music Player از همین ابتدای راه، به یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینی پلیرهای بزرگ تبدیل شود. برای دانلود این برنامه که به‌صورت رایگان منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۴.۴ یا بالاتر اندروید نیاز دارد، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای صفحه پخش و محیط کاربری
  • پشتیبانی از نمایش Blur و کاور دایره شکل
  • پشتیبانی از اکولایزر

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات