برنامه Walli: مجموعه والپیپرهای جذاب برای اندروید - زوم اپ

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Walli یکی دیگر از اپلیکیشن‌های اندروید است که آرشیوی بزرگ و آنلاین از تصاویر زمینه‌ی باکیفیت در اختیار شما قرار خواهد داد.
تبلیغات

تصاویر زمینه معمولاً از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند. این موضوع از سال‌ها پیش که گوشی‌های موبایل صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر از ۳ اینچ داشتند، تا به امروز و ظهور فبلت‌ها ادامه دارد و با بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش‌ها، محبوبیت استفاده از این تصاویر نیز افزایش پیدا کرده است. از همین رو، تعداد زیادی اپلیکیشن در زمینه‌ی ارائه‌ی مجموعه تصاویر زمینه وجود دارد که معمولاً اکثر آن‌ها با تعداد کم تصاویر یا کیفیت‌های پایین مواجه هستند؛ اما Walli اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید است که وسواس بسیاری در انتخاب تصاویر به کار می‌برد و تمامی تصاویر آن از کیفیت‌ چشم‌گیری مانند HD برخوردارند. در واقع می‌توان گفت پایین‌ترین کیفیت موجود در این برنامه، HD است که با توجه به رزولوشن‌های موجود در بین اکثر تلفن‌های همراه، بدون شک اکثر کاربران از تصاویر موجود در این آرشیو آنلاین لذت خواهند برد.

هزاران تصویر زمینه آماده در برنامه وجود دارد و به گفته‌ی سازندگان، هر روز به این تعداد اضافه خواهد شد. تصاویر در موضوعات مختلفی دسته‌بندی شده‌اند تا بتوانید والپیپر ایده‌آل خود را ساده‌تر پیدا کنید. همچنین در زمان نمایش هر عکس، گزینه‌ای با عنوان Favorites وجود دارد که به کمک آن می‌توانید تصاویری که می‌پسندید، در بخش «مورد علاقه‌ها» بوکمارک کنید و در استفاده‌های بعدی به‌طور مستقیم به آن‌ها دسترسی داشته باشید. تصاویر دانلودشده از داخل اپلیکیشن نیز امکان تنظیم به‌عنوان والپیپر دارند و ابزار مختلفی هم در اختیارتان قرار خواهد گرفت. برای دانلود برنامه اندروید Walli می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • بیش از هزاران تصویر زمینه HD
  • ده‌ها دسته‌بندی موضوعی
  • امکان ذخیره آفلاین تصاویر

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات