نسخه آزمایشی اپلیکیشن Files Go عرضه شد

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برخلاف گمانه‌زنی‌ها، ظاهرا گوگل قصد دارد روی اپلیکیشن جدید Files Go سرمایه‌گذاری کند.
تبلیغات

ظاهرا گوگل قصد دارد اپلیکیشن اندروید نام Files Go را در قالب نسخه‌ی بتا یا آزمایشی در اختیار گروهی از آزمایش‌کنندگان قرار دهد. همان‌طور که در جریان هستید، این شرکت جدیدترین فایل منیجر اندروید را در ماه دسامبر معرفی کرد؛ اما اوایل هفته جاری اختلالی در فرآیند تست به وجود آمد که موجب بروز توقف کوتاهی در روند عرضه آن شد.

اگر بخواهیم مروری بر قابلیت‌های Files Go داشته باشیم، می‌بینیم که این اپلیکیشن ابزارهای کاربردی بسیاری را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش فضای حافظه با پاک‌سازی فایل‌های غیر ضروری و همچنین انتقال فایل به‌صورت آفلاین و از طریق بلوتوث اشاره کرد. گوگل صبح دیروز از طریق اشتراک‌گذاری توییتی، به معرفی نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن Files Go پرداخت.

اساسا گوگل تصمیم دارد با رسانه‌ای کردن اپلیکیشن جدید خود، روی آن سرمایه‌گذاری کند؛ زیرا به جای اینکه همانند گذشته به فرآیند ارائه اپلیکیشن Files Go ادامه دهد، آن را به‌صورت نسخه آزمایشی در اختیار افرادی قرار داده است که تمایل دارند پیش از ارائه عمومی به آن نگاهی بیندازند.

در حال حاضر این فایل منیجر را می‌توانید از طریق فروشگاه گوگل پلی با نام «نسخه آزمایشی Files Go: افزایش فضای ذخیره‌سازی حافظه (منتشرنشده) » دانلود کنید.

همان طور که پیش‌تر اشاره کرده‌ایم، قابلیت‌های مدیریت فایل جدید گوگل به شرح ذیل است:

  • یافتن و پاک‌سازی فایل‌های اسپم و تصاویر تکراری
  • پشتیبانی از اشتراک‌گذاری آفلاین فایل‌
  • ابزار مدیریت فایل
  • پیشنهاد حذف برنامه‌های غیر ضروری که موجب افزایش فضای ذخیره‌سازی حافظه می‌شوند

برنامه Files Go حجم نسبتا پایینی دارد و کم‌تر از ۶ مگابایت از حافظه دستگاهتان را به خود اختصاص می‌دهد.

حدس و گمان‌های اولیه مبنی بر این بود که Files Go تنها در دسترس کاربران در بازارهای نوظهور قرار خواهد گرفت؛ اما حال مشخص شده است که عرضه این فایل منیجر در بازار جهانی، از ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات