مایکروسافت نرم‌افزارهای ایکس‌باکس، ماشین حساب و دوربین ویندوز ۱۰ را بروز رسانی کرد

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نرم‌افزارهای ایکس‌باکس، ماشین حساب و دوربین موجود در ویندوز ۱۰،به‌روزرسانی جدیدی را در فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز دریافت کرده‌اند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ردموندی‌ها اقدام به ارائه‌ی بروز رسانی، برای نرم‌افزارهای داخلی ایکس ‌باکس، ماشین حساب و دوربین ویندوز ۱۰ کرده‌اند. در ادامه، جزئیات این بروز رسانی را مشاهده خواهید کرد.

نرم‌افزار ایکس‌باکس

نرم‌افزار Xbox به‌صورت ماهانه برای ویندوز ۱۰ بروز رسانی می‌شود. در ماه جاری هم تغییرات جالبی با این بروز رسانی در نرم‌افزار ایکس‌باکس صورت گرفته است که در ادامه‌ی مقاله به‌صورت موردی معرفی خواهیم کرد.

  • ۱. مشاهده‌ی سریع‌تر نتیجه‌ی مقایسه‌ی عملکرد و امتیاز‌های کاربرها با دیگر دوستان خود
  • ۲. امکان انتقال متون تایپ شده در نرم‌افزار ایکس‌باکس ویندوز ۱۰، به بخش متن کنسول ایکس باکس وان. ظاهرا در مورد این ویژگی درخواست‌های زیادی شده است
  • ۳. نمایش لیست بلادرنگی از دوستان آنلاین
  • ۴. بروز رسانی‌های بلادرنگ برای لیست فید مربوط به فعالیت‌های نرم‌افزار ایکس‌باکس

موارد دیگری هم با این بروز رسانی اضافه شده، اما مایکروسافت لیست تغییرات مربوطه را در ضمیمه ارائه نکرده است. احتمالا موارد معرفی نشده، مربوط به رفع برخی از باگ‌های نرم‌افزاری است.

نرم‌افزار ماشین حساب

با مراجعه به بخش تغییرات اعمال شده به نرم‌افزار ماشین حساب در فروشگاه ویندوز، بهبودها و تغییرهای خوبی را در آخرین نسخه‌ی این نرم‌افزار مشاهده خواهید کرد. احتمالا بزرگ‌ترین تغییر مربوط به تغییر تم روشن (light) و تاریک (dark) نرم‌افزار است. بااین‌حال، با نگاهی سطحی به نرم‌افزار، تنظیم‌های مربوط به تغییر تم رابط کاربری قابل مشاهده نیست.

همچنین، به حالت برنامه‌نویسی نرم‌افزار، محاسبات منطقی از جمله Hex (در مبنای ۱۶)، Oct (در مبنای ۸)، Bin (در مبنای ۲) و Dec (در مبنای ۱۰) هم اضافه شده است.

حالت علمی ماشین حساب هم توابع جدیدی را شامل شده اما متاسفانه موارد جدید دقیقا مشخص نیستند. ظاهرا عملکرد و آسودگی کار با نرم‌افزار ماشین حساب هم نسبت به قبل بهبود یافته است. بروز رسانی ماشین حساب، مانند نرم‌افزار ایکس‌باکس منظم نیست؛ اما نسبت به بروز رسانی قبلی، مجموعه ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است.

نرم‌افزار دوربین

هیچ جزئیاتی در مورد این بروز رسانی وجود ندارد. اما احتمالا با این بروز رسانی، چند باگ امنیتی ساده رفع شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات