زوم‌اپ: مجموعه تصاویر انرژی بخش با کیفیت بالا در ZUI Wallpaper

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ZUI Wallpaper اپلیکیشنی جذاب برای گوشی‌های اندرویدی است که مجوعه‌ای از تصاویر زمینه‌ی با کیفیت و انرژی‌بخش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ZUI Wallpaper تصاویر بسیار با کیفیتی را به صورت آنلاین و با بروزرسانی‌های روزانه در اختیار شما قرار خواهد داد. تیم سازنده، روی این نکته تاکید ویژه ای کرده است که تصاویر موجود در ZUI Wallpaper، با وسواس بسیاری توسط تیم طراحی انتخاب خواهند شد و تنها تصاویری به آرشیو آنلاین این برنامه راه پیدا خواهند کرد که نمایی مثبت، انرژی بخش و امیدوارانه داشته باشند که امری بسیار جالب توجه از سوی سازندگان برنامه است؛ به طوری که هر روز صبح که از خواب بیدار خواهید شد، حتما با تصاویری سرشار از انرژی و روحیه مواجه می‌شوید و خبری از تصاویر اتفاقی غمگین، یا تاریک نیست.

zuw2

ZUI Wallpaper به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و برای استفاده از آن، داشتن ارتباط اینترنتی ضروری است. تصاویر موجود اکثرا به صورت Wide بوده و قابلیت تنظیم به صورت تک صفحه، یا متحرک را خواهند داشت. رابط کاربری زیبا، دسترسی مستقیم به تصاویر به محض ورود به اپلیکیشن و همچنین افزوده شدن تصاویر جدید به طور روزانه از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات