زوم‌اپ: محاسبه تعداد قدم ها و کالری سوزانده شده با Accupedo Pedometer

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
Accupedo Pedometer اپلیکیشنی برای شمارش قدم‌ها و مناسب برای ورزشکارانی است که قصد پیاده‌روی و نظارت بر جزئیات را دارند که تعداد گام‌های شما و همچنین کالری سوزانده شده را محاسبه خواهد کرد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

پیاده روی یکی از ساده ترین و موثرترین راه‌های ورزش کردن است که هر فردی در جامعه حتی افراد سالخورده، می‌توانند با انجام آن، علاوه بر حفظ تندرستی، به سوخت و ساز بدن خود نیز کمک کنند. اگر از افرادی باشید که قصد چربی سوزی دارید، حتما با مزیت‌های فوق العاده تاثیرگذاری قدم زدن در این امر با خبر هستید. در این شرایط فرد باید در روز حداقل یک بازه‌ی زمانی مشخص را به قدم زدن اختصاص داده تا به مرز چربی سوزی بدن برسد و بنابراین، داشتن کنترلی دقیق روی مدت زمان پیاده روی یا مسافت طی شده امری ضروری برای این افراد خواهد بود. Accupedo Pedometer اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که با استفاده از سنسورهای ژیروسکوپ گوشی، و البته با برخورداری از یک الگوریتم پیشرفته در محاسبه، قدم‌های شما را شمارش خواهد کرد که نصب آن حتی برای افرادی که قصد پیاده روی‌های منظم را ندارند نیز می‌تواند جالب توجه باشد تا از میزان قدم‌های خود در طول روز با خبر شوند.

ap2

نحوه‌ی عملکرد Accupedo Pedometer به این صورت است که با فعال کردن آن، کافیست گوشی را در جیب شلوار خود قرار دهید و بدون هیچ کار اضافه ای، پیاده روی خود را آغاز کنید. این اپلیکیشن در پس زمینه‌ی گوشی، تمام جزئیات مربوط به سنسور حرکتی گوشی را تحت نظر خواهد گرفت و با الگوریتم‌های پیشرفته ای که برای محاسبه‌ی قدم‌ها در آن قرار گرفته است، تعداد قدم‌های شما را در طول مدت فعال بودن شمارش خواهد کرد. نکته‌ی جالب در این اپلیکیشن نیز نمایش مواردی همچون میزان مسافت طی شده، مدت زمان صرف شده برای تعداد قدم ها، کالری مصرف شده و... در کنار تعداد قدم‌ها است. اگر فکر می‌کنید چنین اپلیکیشنی برای شما کارآمد خواهد بود می‌توانید از طریق لینک‌های زیر نسخه‌ی رایگان این برنامه را دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات