زوم‌اپ: تبدیل حرفه ای عکس ها به نقاشی با اپلیکیشن XnSketch

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
XnSketch اپلیکیشنی برای تبدیل عکس‌های شما به نقاشی و طراحی‌های دستی است که برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با وجود آنکه این روزها تکنولوژی با سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است، هنوز هم برخی از موضوعات کلاسیک یا قدیمی وجود دارند که امکانات امروزی، جای آن‌ها را نخواهند گرفت. برای مثال نقاشی‌ها یکی از مواردی هستند که با وجود آنکه این روزها می توانید هر منظره یا چهره ای را با دوربین‌های فوق‌العاده با کیفیت به تصویر بکشانید، هنوز هم رنگ و بوی دیگری را به همراه خود دارند؛ به طوری که شاید یک نقاشی درست و استاندارد از یک منظره یا چهره، دارای زیبایی چند برابری نسبت به عکس‌های ساده و تکراری داشته باشد. اما موضوعی که در این بین وجود دارد تخصصی بودن حرفه‌ی نقاشی است؛ به طوری که هر شخصی قادر به کشیدن چنین تصاویر زیبایی نیست. اگر شما هم از افرادی هستید که علاقه‌ی زیادی به تصاویر نقشی شده دارید، اما خودتان تخصص این کار را ندارید، XnSketch پیشنهادی مناسب برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن وظیفه‌ی تبدیل خودکار عکس‌های شما به نقاشی دارد و با وجود آنکه این کار را با دقت یک نقاش واقعی انجام نمی دهد، باز هم استفاده از آن خالی از لطف نخواهد بود.

skch12

در XnSketch سبک‌های مختلفی از نقاشی وجود دارد که می توانید متناسب با تصویر ورودی خود، نوع آن را از بین مواردی همچون نقاشی با مداد، سایه زنی، رنگ روغن و ... انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم برای هر تصویر، تمامی موارد را امتحان کنید تا به زیباترین نتیجه‌ی ممکن دست پیدا کنید. با کمی وقت و حوصله می توانید تصاویر بسیار زیبایی را توسط این اپلیکیشن تولید کرده و با اشتراک گذاری تصاویر نقاشی شده‌ی خود، دوستانتان را غافلگیر نمایید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات