زوم‌اپ: نقشه کشی دیجیتال با اپلیکیشن Floor Plan Creator

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Floor Plan Creator اپلیکیشنی در زمینه‌ی نقشه‌کشی و طراحی است که به شما این امکان را می دهد طرح‌های خود را به جای کشیدن روی کاغذ، به صورت دیجیتالی و با کمک ابزارهای آماده به تصویر بکشانید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

هر کاربری می تواند با دانلود و نصب Floor Plan Creator خلاقیت خود را در زمینه‌ی نقشه کشی و طراحی یک محیط بسنجد، اما با این حال، مخاطب اصلی اپلیکیشن Floor Plan Creator مهندسین عمران و معماری هستند چراکه این برنامه به صورت کاملا تخصصی تولید و منتشر شده است و در صورتی که به درستی از امکانات آن استفاده کنید، می توانید نقشه‌هایی کاملا استاندارد و قابل استفاده در بازار کار به وجود بیاورید. این اپلیکیشن ابزارهای بسیاری را در اختیار طراحان قرار می دهد به طوری که با ارائه‌ی بسیاری از آیتم‌ها به صورت آماده مانند در، پنجره و ... به هرچه سریع تر شدن عملیات طراحی کمک شایانی خواهد کرد.

pls12

نکته‌ی جالبی که در Floor Plan Creator وجود دارد پشتیبانی از موس در کنار قلم‌های لمسی است به طوری که با استفاده از هر یک از این دو ابزار نیز می توانید کار طراحی را به سرانجام برسانید. در منوی برنامه نیز نشانه‌های استاندارد و شناخته شده برای مشخص کردن محل پنجره ها، درها، مبلمان و ... در نظر گرفته شده است تا طراحی شما را بیش از پیش تسریع کند. بعد از انجام کامل طراحی نیز می توانید فایل خود را به صورت عکس (در نسخه‌ی رایگان) و DXF و SVG (با پرداخت درون برنامه ای) ذخیره کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات