۵ نرم‌افزار هفته برای اندروید و iOS: از ویرایش ویدیو تا کمک‌های اولیه

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
این هفته یک نرم‌افزار برای ویرایش تصویر در آیفون و همچنین برنامه دیگری برای ویرایش و افزودن افکت برروی ویدئوها را پیدا کرده‌ایم.
تبلیغات

همراه بودن با تمام اپ‌هایی که هر هفته منتشر می‌شوند کار سختی است. اما شما انسان خوش شانسی هستید: ما این کار را برای شما انجام می‌دهیم و  آخر هر هفته برخی از بهترین برنامه‌های اندروید و iOS را به شما معرفی می‌کنیم. این هفته یک نرم‌افزار برای ویرایش تصویر در آیفون و همچنین برنامه دیگری برای ویرایش و افزودن افکت برروی ویدئوها را پیدا کرده‌ایم. اگر می‌خواهید یک بازی محبوب و اعتیادآور را روی اندروید یا iOS بازی کنید، این هفته یک بازی بر اساس یک فیلم انیمیشن دیزنی داریم. با ما همراه باشید.

وقتی در محیط بیرون از خانه هستید، ایمن بودن مهم است. صلیب سرخ این هفته یک اپ به همین منظور ارائه کرده است که برای مواقع اضطراری، کمک‌های اولیه و توصیه‌های مناسبی را آموزش می‌دهد.

Temple Run Brave

جدیدترین فیلم پیکسار، Brave، در ۲۲ ژوئن (دیروز) به طور رسمی اکران می‌شود. اما بازی موبایل این فیلم در هفته گذشته منتشر گردید. Temple Run Brave بر اساس بازی بی‌پایان Temple Run است. که در آن نقش مریدا، کاراکتر اصلی فیلم را بازی می‌کنید.

brave

این بازی که برای اندروید و iOS با قیمت زیر ۱ دلار موجود است، شامل گذر از محیط‌هایی با منظره‌های اسکاتلندی شبیه‌سازی شده از فیلم و جمع آوری سکه است. این بازی همچنین یک بخش تیراندازی با کمان دارد که بخش مهمی از فیلم نیز به همین صورت است. در طول مسیر می‌توانید اهداف را بزنید تا امتیازات اضافی کسب کنید.

لینک دانلود بازی Template Run برای آیفون و آیپد | اندروید در دانلود سنتر زومیت

First Aid by American Red Cross

در هفته گذشته، صلیب سرخ یک اپلیکیشن رسمی کمک‌های اولیه را برای اندروید و iOS منتشر کرد. این برنامه که اساسا مرجعی برای موقعیت‌های اضطراری است، شامل دستورالعمل‌های گام به گام برای کمک در موقعیت‌های متفاوت است و وقتی به دنبال کمک حرفه‌ای‌تر باشید به شما پیشنهادهای مناسبی ارائه می‌کند.

firstaid

دانلود First Aid برای آیفون از آیتیویز | اندروید از 1Mobile یا Google Play

Photo Editor by Aviary

Aviary برنامه مخصوص آیفون خود را این هفته معرفی کرد. این برنامه رایگان که ویژگی‌هایی شامل افزایش خودکار رنگ با یک تپ، بالانس رنگ، برش و چرخش عکس و قابلیت تنظیم درخشندگی، کنتراست و خلوص رنگ را دارد، به واقع برنامه‌ای است که با استفاده از آن همه نیازهای مربوط به ویرایش تصویر بر طرف می‌شود.

aviary

این ابزارک Aviary هم اکنون برای iOS، اندروید و ویندوز فون موجود است و به توسعه‌دهندگان امکان استفاده از قابلیت‌های Photo Editor در اپ‌های دیگر را می‌دهد.

دانلود Photo Editor برای iOS در آیتیویز | اندروید در Google Play یا Bazar یا 1Mobile

CinePro

CinePro یک اپ ویدئویی موبایل برای iOS است که به شما امکان افزودن فیلترهایی مثل آن چه در اینستگرم وجود دارد را در ویدیو می‌دهد. در CinePro به طور زنده می‌توانید نتیجه تغییرات را مشاهده کنید. بنابراین مثلا اگر در حال ضبط ویدئویی با استفاده از فیلتر Portland باشید، می‌توانید این فیلتر را روی ویدئویی که ضبط می‌کنید، ببینید و اگر هم این فیلتر را دوست نداشتید می‌توانید همان لحظه آن را عوض کنید.

cinepro

این اپ به شما اجازه می‌دهد تا با دوربین جلو یا پشت دستگاه‌تان فیلم‌برداری کنید و امکان کنترل دستی ISO، فاصله کانونی، نسبت ابعاد تصویر و نرخ ثبت فریم را نیز روی ویدئوهایتان را می‌دهد.

Dropbox for iOS

Dropbox این هفته برنامه iOS خود را به روز رسانی کرد و قابلیت آپلود خودکار عکس‌ و ویدئوها را به طور مستقیم از دوربین به دراپ‌باکس را اضافه کرده است. این ویژگی قبلا برای کاربران اندروید اضافه شده بود، اما هنوز برای کاربران iOS وجود نداشت.

dropbox

در این به روزرسانی همچنین می‌توانید با آپلود خودکار تصاویر، تا ۳ گیگابایت فضای اضافی برای ذخیره اطلاعات هدیه بگیرید.

دانلود دراپ‌باکس برای iOS را از آیتیونز | اندروید را از Google Play یا ‌‌Bazar یا 1Mobile

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات