زوم‌اپ: تبدیل فایل های ویدئویی به MP3 با اپلیکیشن Video to MP3 Converter

دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
Video to MP3 Converter اپلیکیشنی برای تبدیل فایل‌های ویدئویی به Mp3 است که برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده و قادر است تا فایل صوتی ویدئوها را استخراج و به صورت جداگانه ذخیره کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به لطف افزایش کیفیت و اندازه‌ی صفحات نمایش موبایل‌ها، چند سالی است که موزیک ویدئوها، یا ویدئوهای موزیکال به بخشی ثابت از محتوای یک گوشی موبایل تبدیل شده‌اند و اکنون در گوشی بسیاری از کاربران در کنار Mp3ها، چندین ویدئوی مختلف نیز دیده می‌شود. اما تماشای این ویدئوها در کنار تمام مزایا و تجربه‌های شیرینی که به همراه دارد، باعث بروز مشکلاتی همچون مصرف سریع‌تر شارژ نیز خواهد شد چراکه پخش فایل‌های ویدئویی به محض خاموش شدنِ صفحهِ متوقف می‌شود و این موضوع روشن بودن صفحه در هنگام پخش ویدیو را به امری اجباری تبدیل خواهد کرد در حالی که بسیاری از مواقع، قصد کاربر تنها گوش دادن به صوت آن ویدئو است. Video to MP3 Converter اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای چنین مواقعی است که می تواند فایل ویدئویی شما را به Mp3 تبدیل کند تا علاوه بر آنکه دیگر با مشکل مصرف شارژ بیش از حد مواجه نشوید، از محدودیت‌هایی همچون عدم امکان ارسال ویدئو به دلیل حجیم بودن آن نیز رهایی یابید.

Video to MP3 Converter2

نحوه‌ی کار با Video to MP3 Converter بسیار ساده و سریع طراحی شده است به طوری که تنها با چند لمس، می توانید فایل ویدئویی خود را به Mp3 یا ACC تبدیل کنید. به این صورت که بعد از ورود به اپلیکیشن و فراخوانی ویدئوی مورد نظر، دو گزینه برای تعیین بیت ریت و فرمت فایل (از بین Mp3 و ACC) در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با تعیین این متغیر و لمس گزینه‌ی Convert، عملیات تبدیل آغاز خواهد شد. اگر با مفهوم گزینه‌ی بیت ریت آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم آن را روی 128kb قرار دهید. درصورتی که قصد دانلود این اپلیکیشن را دارید، می توانید آن را به طور رایگان از لینک‌های زیر دریافت کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات