زوم‌اپ: ویجت های متنوع برای نمایش باتری با اپلیکیشن Gauge Battery Widget

دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
Gauge Battery Widget اپلیکیشنی جالب برای نمایش میزان شارژ باقی مانده از باتری دستگاه است که به صورت ویجت، و با شمایل متنوع شما را از میزان شارژ باتری با خبر خواهد کرد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به لطف پیشرفت سریع تکنولوژی، به جایی رسیده ایم که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم به جز باتری، دیگر هیچ نقصی در گوشی‌های موبایل امروزی وجود ندارد. صفحه‌های بزرگ و باکیفیت، سخت افزارهای قدرتمند، دوربین‌های فوق العاده و... همگی در بهترین جای خود قرار گرفته اند، اما همچنان باتری ها، یکی از معدود محدودیت‌های موجود در گوشی‌های موبایل به حساب می آیند که برای عدم بروز مشکلاتی همچون خاموش شدن در مواقع ضروری، نیازمند کنترل و مدیریت مصرف خواهند بود. در این زمینه نیز اپلیکیشن‌های مختلفی ساخته و منتشر شده است؛ اما اولین مرحله و شاید موثرترین راه برای آنکه از باتری خود به شکلی بهینه استفاده کنیم، آگاهی از میزان شارژ دقیق گوشی است که به لطف Gauge Battery Widget و ویجت‌های متنوع آن، این امر به راحتی امکان پذیر خواهد شد.

Gauge Battery Widget2

درواقع این اپلیکیشن میزان شارژ باقی مانده از گوشی را با ویجت‌های مختلفی به شما نمایش خواهد داد که این موضوع، یعنی آگاهی از میزان شارژ دقیق، می تواند در نحوه‌ی مصرف شما از باتری بسیار تاثیرگذار باشد. برای مثال وقتی توسط ویجت Gauge Battery Widget متوجه می شوید که وضعیت درصد باقی مانده از باتری شما چگونه است، طبیعتا از استفاده‌های سنگین از دستگاه خودداری خواهید کرد تا شارژ باقی مانده، به موارد ضروری‌تری همچون تماس یا پیامک اختصاص داده شود. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات