زوم‌اپ: گالری تصاویر زیبا و متفاوت با Piktures

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
Piktures اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که یکی از معدود گالری عکس‌های محبوب به حساب می‌آید و قادر است تصاویر شما را به شکلی متفاوت به نمایش بگذارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

صاحبان گوشی اندرویدی، معمولا برای مرور عکس‌های خود، به جز دو اپلیکیشن مشخص، تمایلی به استفاده از دیگر برنامه‌های موجود ندارند. این افراد یا از گالری پیش فرض گوشی استفاده می کنند، یا اگر بنا بر استفاده از اپلیکیشن جانبی باشد، بدون درنگ QuickPic را انتخاب خواهند کرد که می توان گفت محبوب ترین گالری در گوشی‌های اندروید به حساب می آید و پیش از این، در این پست نیز به معرفی آن پرداخته بودیم. در این بین صدها برنامه‌ی متفاوت برای نمایش عکس‌ها ساخته و منتشر شد که هیچکدام قادر به جلب توجه کاربران نشد و به جز یکی دو مورد خاص، مابقی اپلیکیشن‌ها به دست فراموشی سپرده شدند. یکی از این معدود گالری عکس‌ها که توانست نظر کاربران را جلب کند، Piktures نام دارد که با ارائه‌ی محیطی بسیار جذاب و متنوع، خود را به یکی از معدود رقیب‌های Quickpic تبدیل کرده است.

pk12

Piktures قابلیت پخش عکس‌ها و ویدئوهای شما را دارد و در بخش Calender نیز قادر است تصاویر شما را بر اساس تاریخ، روی یک تقویم میلادی به نمایش بگذارد که به نوع خود، ابتکاری جالب و کارآمد به حساب می آید. اما جالب ترین بخش Piktures را می توان بخش پوشه بندی آن دانست که با خلاقیت تیم سازنده، و کمی الهام گرفتن از اپلیکیشن SonyAlbum، پوشه‌ی عکس‌ها را به نحو جذاب و متنوعی به نمایش می گذارد. اگر تجربه‌ی استفاده از اپلیکیشن SonyAlbum را داشته باشید حتما از این موضوع آگاه هستید که پوشه ها، به صورت بنرهایی هم اندازه و به صورت یک لیست به شما نمایش داده خواهند شد. Piktures نیز همین چینش را برای نمایش پوشه‌ها استفاده کرده است با این تفاوت که آن را به منوی کناری برنامه انتقال داده است تا در هر جای اپلیکیشن، قادر به دسترسی سریع و آسان به پوشه‌های دیگر نیز باشید. از دیگر خلاقیت‌های تیم سازنده‌ی Piktures می توان به تنظیم یک کاور برای پوشه‌ها است به طوری که با ورود به هر پوشه، یک عکس کاور مانند در بالای صفحه قرار دارد و تصاویر بندانگشتی شما در زیر این کاور لیست شده اند. کپی یا انتقال دادن تصاویر و امکان مخفی سازی یک پوشه نیز از دیگر امکاناتی است که در این اپلیکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات