زوم‌اَپ: اسکن سریع اسناد و جزوه ها و تبدیل آن ها به PDF با اپلیکیشن Fast Scanner

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Fast Scanner اپلیکیشنی برای اسکن اسناد یا جزوات درسی است که با قابلیت تبدیل فایل‌های اسکن شده به PDF، یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه را به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

چه مشغول تحصیل باشید و در طول ترم با جزوات درسی مواجه باشید، و چه در حال انجام وظیفه در شغل خود باشید، همیشه اسناد یا برگه‌هایی وجود خواهند داشت که نیاز به اسکن شدن داشته باشند. در این مواقع معمولا تنها راه‌حل، مراجعه به مراکز کامپیوتری بود که دارای دستگاه اسکنر هستند، اما با هرچه قوی تر شدن دوربین‌های موبایل، امروزه با اپلیکیشن‌های جانبی مخصوص، می‌توان با دوربین موبایل نیز به اسکن فایل‌ها پرداخت. Fast Scanner یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه است که شما را از دستگاه‌های اسکنر بی‌نیاز کرده و می‌تواند فایل‌های شما را، به خروجی JPG یا PDF تبدیل کند.

Fast Scanner2

برای استفاده از Fast Scanner و اسکن یک برگه، کافی است ابتدا از برگه‌ی مدنظر یک عکس تهیه کنید و تنها پس از چند ثانیه، فایل اسکن شده را به‌صورت عکس یا پی دی اف تحویل بگیرید. نکته‌ی بسیار جالب Fast Scanner نیز این است که در هنگام عکاسی، به هیچ وجه زاویه ای که عکس را ثبت می‌کنید اهمیت ندارد چرا که این اپلیکیشن به‌صورت خودکار برگه‌ی مدنظر را تشخیص داده و در صورت مستقیم نبودن زاویه‌ی عکاسی، آن را به‌طور هوشمند به زاویه‌ی استاندارد تبدیل می‌کند به‌طوری‌که مسلما در تجربه‌ی اول، شما را از نتیجه‌ی دقیق کار متعجب خواهد کرد. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات