زوم‌اپ: اضافه کردن تگ های مختلف به عکس با اپلیکیشن Giddylizer

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
Giddylizer اپلیکیشنی جالب برای ویرایش تصاویر در گوشی موبایل است که با اضافه کردن تگ‌های مختلف مانند آیکون نوتیفیکیشن یا استیکرها، می‌تواند تصاویر شما را بیش از پیش جذاب و چشم‌نواز کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تجربه ثابت کرده است که در دنیای مجازی، هیچ چیز ثابت نخواهد ماند و اگر امروز موجی از یک جریان در بین میلیون‌ها کاربر اینترنتی به راه افتاده است، احتمال آنکه چند ماه دیگر همچنان آن موضوع داغ و مورد استفاده باشد بسیار کم است. برای مثال می‌توان به چالش‌های مختلفی اشاره کرد که در زمان‌های بخصوصی به شدت گل می‌کنند و بعد از مدتی، حتی خاطره‌ی آن‌ها نیز از بین می‌رود. ویرایش تصاویر و سبک‌های مختلف آن نیز از این قاعده مستثنا نیست و هر چند وقت یک بار، سبکی خاص در بین کاربران همه گیر خواهد شد. Giddylizer اپلیکیشنی اندرویدی برای اضافه کردن برچسب‌های مختلف به تصاویر است که با جمع آوری چند مورد از محبوب ترین برچسب‌ها مانند استیکر، تگ نوتیفیکیشن و... ابزاری جامع و محبوب را در این زمینه به وجود آورده است. در این اپلیکیشن صدها استیکر مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید با اضافه کردن آن‌ها به تصاویر خود، تنوع خاصی به آن‌ها ببخشید.

Giddylizer2

اما بخش اصلی Giddylizer که کاربران آن را ترغیب به دانلود و نصب خود کرده است، برچسب‌های نوتیفیکیشن هستند که اگر کاربر اینستاگرام باشید حتما با آن‌ها آشنا هستید. در اینستاگرام اگر پیامی جدید در دایرکت، یا اعلان جدیدی در بخش اطلاع رسانی دریافت کنید، یک آیکون نارنجی رنگ در کنار این بخش‌ها ظاهر خواهد شد و این موضوع را به آگاهی شما خواهد رساند. Giddylizer با شبیه سازی این نوتیفیکیشن‌های نارنجی رنگ، و با تنوع دادن به آن‌ها مانند استفاده از آیکون‌های مختلف، آیتم‌های جدیدی را برای اضافه کردن به تصاویر به وجود آورده است. اگر شما نیز دوست دارید تا این تگ‌های نوتیفیکیشن را به عکس‌های خود اضافه کنید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود این اپلیکیشن بپردازید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات