زوم‌اپ: ساخت ویدئوی موزیکال از عکس ها با اپلیکیشن KlipMix

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
KlipMix اپلیکیشنی برای ویرایش فایل‌های ویدئویی است که امکاناتی همچون برش زدن ویدئوها، تبدیل ویدئو به فایل موسیقی و ساخت اسلاید از تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر از کاربری نام یک اپلیکیشن خوب در زمینه‌ی ویرایش عکس را بپرسید، احتمالا ده‌ها پیشنهاد مختلف به شما خواهد داد که هر کدام دارای ویژگی‌های بی نظیری هستند. اما اگر چنین سوالی را در رابطه با ویرایش ویدئو بپرسید، احتمالا جواب قرص و محکمی از افراد دیگر نخواهید شنید که البته نمی توان تنها دلیل آن را بی اطلاعی کاربران دانست بلکه دلیل اصلی آن، کم بودن اپلیکیشن‌های قدرتمند در زمینه‌ی ویرایش ویدئو است. اما اگر شما از ما این سوال را می پرسید، ما به شما KlipMix را معرفی خواهیم کرد که با جمع آوری چندین امکان مختلف در خود، مانند ساخت ویدئو موزیکال (اسلایدشو)  از عکس‌ها، یکی از کامل ترین و جامع ترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو را به وجود آورده است.

KlipMix 2

مهم ترین و بدیهی ترین امکانی که در KlipMix وجود دارد، قابلیت برش زدن ویدئوها است. برای مثال می توانید از یک ویدئوی چند دقیقه ای، تنها یک بازه‌ی زمانی دلخواه را بریده و در فایلی جداگانه ذحیره کنید. در بخشی دیگر از KlipMix می توانید ویدئویی را فراخوانی کنید و آن را بعد از تغییر کیفیت، مجددا ذخیره کنید که این امر در هنگام ارسال ویدئوها در اپلیکیشن‌های پیام رسان، می تواند تاثیر بسزایی در کاهش حجم فایل ارسالی به وجود بیاورد. ویژگی دیگر این برنامه نیز تبدیل فایل‌های ویدئویی، به Mp3 است که به کمک آن می توانید اگر ویدئویی از یک آهنگ زیبا را در گوشی خود دارید، آن را به یک فایل صوتی تبدیل کنید. اگر شما نیز نیاز به اپلیکیشنی برای کار با ویدئوها دارید، KlipMix می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات