زوم‌اپ: مورچه خوار و موجودات سمی در بازی Puffero

یک‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Puffero یک بازی ایرانی و جذاب برای گوشی‌های اندروید و آی او اس است که داستان یک مورچه‌خوار جوان را که با موجود‌های سمی مبارزه می‌کند به نمایش خواهد گذاشت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد Puffero ساخت یک تیم ایرانی است که شاید اگر بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای از ایرانی بودن این بازی وارد آن شوید، تصور کنید که با یک بازی خارجی و استاندارد رو به رو هستید. گرافیک این بازی به قدری روان و چشم‌نواز طراحی شده است که به جرات می‌توان گفت جریان بازی‌سازی داخلی را یک پله بالاتر برده است. این بازی، به سراغ یک مورچه‌خوار دوست‌داشتنی و قرمز رنگ رفته که وظیفه‌ی مبارزه با موجودات سمی را دارد. اگر با خواندن کلمه‌ی مبارزه، تصویری از شمشیر یا تفنگ و جنگ‌های خونی به ذهنتان آمد باید بگوییم که اشتباه می‌کنید؛ چرا که این مورچه‌خوار، تنها با نفس خود و به نوعی با فوت کردنی که شدت آن از یک طوفان هم بالاتر است، موجودات را دفع خواهد کرد. به همین دلیل نیز عنوان فارسی این بازی "خوش نفس" در نظر گرفته شده است.

pu2

درواقع نحوه‌ی انجام بازی به این صورت است که شما باید با حرکت دادن این مورچه‌خوار به سمت‌های مختلف، مانع از رسیدن موجودات سمی به زمین شوید که البته بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد، این کار به خصوص در بخش مرحله‌ای بازی بسیار دشوار خواهد بود. دفع این موجودات سمی توسط هوا، باعث آن شده است که خشونت بازی به صفر برسد که این موضوع در کنار نکات و تصویرسازی‌های طنز‌آمیز بازی، Puffero را به یک بازی مفرح و مناسب برای کودکان تبدیل کرده است. در بازی آیتم‌هایی نیز در نظر گرفته شده است که توسط سکه‌های جمع‌آوری شده قابل خریداری خواهند بود و جریان بازی را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهند کرد. در صورتی که قصد تجربه‌ی این بازی دوست‌داشتنی را دارید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود آن بپردازید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات