زوم‌اپ:ساخت اسکرین شات برای اپلیکیشن ها با Device Frame Generator

جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
Device Frame Generator اپلیکیشنی فوق‌العاده جالب و کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که قادر است اسکرین‌شات‌های ثبت شده را، در قالب گوشی‌های مختلف به شما تحویل دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به احتمال زیاد تاکنون در مارکت‌های مختلف، و حتی در همین بخش زوم‌اپ، اسکرین شات‌هایی را مشاهده کرده اید که تصاویر ثبت شده از محیط برنامه یا بازی را، در قالب یک گوشی موبایل نشان داده اند. اگر تصور می‌کنید که برای ساخت چنین تصاویری، حتما به نرم افزاری در حد و اندازه‌ی فتوشاپ نیاز خواهید داشت باید بگوییم که تنها با نصب یک اپلیکیشن اندرویدی نیز، قادر خواهید بود تا به طور راحت تر و تنها در عرض چند ثانیه، اسکرین شات‌های خود را درون گوشی مورد علاقه‌ی خود قرار دهید.

devframe2

در این برنامه لیستی کامل از زیباترین گوشی‌های اندرویدی مانند Nexus S, Nexus 4, Nexus 5, Nexus 7, Nexus 10, HTC One, Samsung Galaxy Note, Galaxy S3, Motorola Xoom, Xperia Z1 و... در اختیار شما قرار خواهد گرفت که همگی عکس‌هایی فوق العاده با کفیت و با دوربری تمیز بوده و تصاویر شما را به بهترین شکل ممکن به نمایش خواهند گذاشت. نکته‌ی جالب دیگری که در این اپلیکیشن وجود دارد نیز، تنظیم خودکار رزولوشن گوشی ها، با تصاویر ورودی است. درواقع فارغ از آن که اسکرین شات شما در یک گوشی معمولی تهیه شده باشد یا یک گوشی HD، در تصویر خروجی، قاب موبایل متناسب با سایز اسکرین شات شما تغییر خواهد کرد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات