زوم‌اپ: ساخت و ویرایش ویدئوهای جذاب با اپلیکیشن LINE SnapMovie

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
LINE SnapMovie اپلیکیشنی برای ساخت ویدیوهای زیبا و متنوع است که همانطور که از نام آن پیداست توسط کمپانی تولیدکننده‌ی اپلیکیشن لاین در دسترس عموم قرار گرفته است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با ورود اپلیکیشن اینستاگرام به دنیای مجازی، اشتراک گذاری ویدیوهایی با طول کوتاه به شدت رواج یافت به طوری که هم اکنون نزدیک به نیمی از پست‌های اینستاگرام را ویدئوها تشکیل داده اند. از همین رو توسعه دهندگان، که از علاقه‌ی کاربران شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام با خبر بودند، دست به ساخت اپلیکیشن‌هایی در زمینه‌ی ویرایش ویدئو زدند که تا به حال به معرفی چند مورد از بهترین اپلیکیشن‌های مذکور پرداخته ایم. LINE SnapMovie نیز یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که به کمک آن می‌توانید ویدئوهای خود را به طور زیباتر و متنوع تری تبدیل کنید که بودن نام لاین در ابتدای آن، می‌تواند این اطمینان را به وجود بیاورد که با یک اپلیکیشن معمولی رو به رو نخواهیم بود. تست‌های انجام شده نیز صحت این موضوع را به اثبات رساند.

snapmo2

در LINE SnapMovie شما می‌توانید ویدئوهایی با مدت زمان 30 ثانیه تهیه کنید و بعد از ضبط آن نیز، تعداد زیادی افکت و ابزار مختلف برای تنوع بخشی به آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. برای مثال علاوه بر اعمال افکت‌های تصویری، می‌توانید متن‌های مختلفی را نیز برای قرارگیری روی این فایل ویدئویی تنظیم کنید. علاوه بر امکان اضافه کردن فایل موسیقی به ویدئوی ساخته شده، شما می‌توانید مجموعه ای از انیمیشن‌های چند ثانیه ای که به نوعی بیانگر احساسات مختلف هستند را نیز روی تصاویر خود قرار دهید. وجود افکت‌های تصویری زیبا و متنوع، امکان اضافه کردن متن‌های دلخواه و قابلیت اشتراک مستقیم فایل خروجی در شبکه‌های اجتماعی نیز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات