آپدیت اسکایپ برای اندروید و آی‌اواس منتشر شد؛ طراحی جدید همراه با قابلیت‌های بیشتر

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
طی مدت اخیر چند بروزرسانی برای برطرف کردن مشکلات اسکایپ نسخه‌ی اندروید و آی‌اواس منتشر شده بود؛ ولی امروز یک بار دیگر مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را ارائه کرده که مهمترین ویژگی‌ آن طراحی جدید اسکایپ است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 برخی از کاربران در این مدت گزارش‌های متعددی را از اپلیکیشن اسکایپ اعلام کرده بودند که حالا به نظر می‌رسد در بروزرسانی جدید علاوه بر حل شدن مشکل این باگ‌های آزاردهنده، با یک طراحی جدید و قابلیت‌های بیشتر روبرو هستیم.

طراحی نسخه‌ی 6.0 اسکایپ نسبت به نسخه‌ی قبلی به مراتب بهتر شده و می‌توان به ویژگی‌های زیر نیز اشاره کرد:

  • طراحی جدید برای اندروید: در طرح جدید از طراحی متریال اندروید الهام گرفته شده است که باعث می‌شود کاربری اسکایپ روی گوشی‌های اندرویدی خیلی ساده‌تر شود. طراحی جدید به مراتب جذاب‌تر، روان و زیبا و ساده است.
  • دکمه‌های شناور: به کمک دکمه‌های شناور که دستورات مختلفی را انجام می‌دهند می‌توانید خیلی ساده و سریع مکالمه‌ی شامل تماس تصویری، تماس صوتی، چت یا ارسال پیام ویدیویی را انجام دهید.
  • جستجوی پیشرفته: به لطف بهینه‌سازی قسمت جستجو می‌توانید خیلی سریع‌تر از قبل مخاطبان و مکالمات مهم خود را بیابید.
  • پیام‌رسانی بهبود یافته: در نسخه‌ی جدید اسکایپ خیلی زود می‌توانید به پیام‌های خوانده نشده دسترسی داشته باشید و تشخیص پیام‌های خوانده نشده از پیام‌های خوانده شده ساده‌تر شده است.

اما در کنار انتشار اسکایپ 6.0 برای سیستم‌عامل اندروید، این نسخه از اپلیکیشن مایکروسافت برای آیفون و آیپدهای اپل نیز ارائه شده است. همانند نسخه‌ی بروز شده‌ی اندروید، اسکایپ آی‌او‌اس نیز دستخوش تغییرات جدیدی شده است:

  • طراحی جدید برای آیفون و آیپد: طراحی جدید اسکایپ باعث شده با هر دو دستگاه به خوبی سازگار باشد و کار با این برنامه به مراتب ساده‌تر شود. حرکت و جستجو داخل اپلیکیشن ساده‌تر و روان‌تر شده و خیلی سریع می‌توانید مکالمه‌ی خود را آغاز کنید. همچنین به کمک اسکایپ 6.0 نسخه‌ی آی‌او‌اس می‌توانید از ژست‌های لمسی استفاده کرده و خیلی سریع تماس گرفته یا پیام‌هایتان رو مدیریت کنید. امکان به اشتراک‌گذاری ساده‌ی تصاویر، لینک‌های اینترنتی، شکلک‌ها و مکان فعلی شما هنگام مکالمه‌ی تصویری یا صوتی نیز برقرار شده است.
  • جستجوی پیشرفته: امکان پیدا کردن هر چیزی که مد نظر شماست، در نسخه‌ی جدید اسکایپ ساده و سریع است. به کمک تب جدید موارد اخیر می‌توانید بین پیام‌ها، مخاطبان و گروه‌های خود جستجو کنید.
  • تمام قابلیت‌های آیفون روی آیپد: هر ویژگی که در اسکایپ آیفون از آن استفاده می‌کردید و لذت می‌بردید، حالا در نسخه‌ی آیپد نیز وجود دارد و سیستم پیام‌رسان به مراتب بهتر شده، می‌توانید موقعیت خود را به اشتراک بگذارید، شکلک‌های بزرگ بفرستید، پیش‌نمایش لینک‌ها را ببینید و خیلی راحت عکس‌های خود را ارسال یا دریافت کنید. همچنین می‌توانید بدون نیاز به حضور در گروه، همچنان با دیگر اعضای گروه در ارتباط باشید و تماس صوتی یا تصویری خود را به صورت مستقیم برقرار کنید.

ردموندی‌های اعلام کرده‌اند سخت مشغول کار بر روی نسخه‌ی یونیورسال اسکایپ برای ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل هستند و به زودی این اپلیکیشن منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات